Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyways, het beste kun je dit vragen op Mystiek. En m.i. de reacties van 'iedereen is paranormaal begaafd' een beeeetje met een korreltje zout nemen. IMHO dan. Succes!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-08-2002 om 18:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veelal komt zoiets alleen voort doordat de persoon in kwestie zich voortdurend, al dan niet bewust, traint op bepaalde dingen te letten en constateert dat hij beter wordt in een bepaalde taak. Zo'n kleine 97% van alle communicatie is non-verbaal en vindt dus plaats via lichaamstaal. Vind je het dan nog vreemd dat het mogelijk is? Overigens vertellen de ogen idd veel, maar het knipperen heeft daar weinig mee te maken. Eerder de grootte van de pupillen (daaraan kun je zien of iemand iets interesseert of niet, maar ook of iemand zich goed of slecht voelt .. zelfs angst is zichtbaar), als je het maar in de juiste context kunt plaatsen. De ogen alleen vertellen dus lang niet alles, alleen in combinatie met andere factoren (houding, etc) geven ze betrouwbare hints. Dus nee, denk niet dat je gek wordt. Pas als je erg mee gaat voelen en er ook last van gaat ondervinden, lijkt het me wijs om naar de arts te gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het andere wat je zegt heb ik min of meer al eerder uitgelegd.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik wil een zeemeermin zijn, ben ik gek? lanastar | 33 | 04-12-2018 23:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wil je voelen The Larch | 5 | 15-08-2009 15:55 | |