Ik heb geen tips, maar ik heb het zelf wel. Alleen heb ik er de laatste tijd geen verliefd gevoel meer bij

, dat had ik eerder altijd wel eigenlijk, maar de laatste tidj niet meer. Ik ben wel obsessief bezig met mensen, nu een jongen uit mijn klas, ik heb geen verliefde gevoelens, maar ik vind het fijn om bij hem te zijn en ik doe daar ook alles voor. ik ga met de trein naar groningen en ga naast hem zitten, vraag hoelaat hij terug gaat en zorg dat die afspraak die ik dan in groningen geregeld heb ook dan weer afgelopen is, zodat ik weer bij hem in de trein zit....als ik weet dat hij ook op school is, zoek ik hem overal (we hebben niet alle lessen met deze klas) en ik blijf langer op school als hij dat ook doet...verder voel ik geen vlinders ofzo, iig niet altijd, af en toe wel. ik probeer er niet aan toe te geven (dat gevoel hem te willen controleren en altijd bij hem te zijn), maar dat lukt me niet...dus voor mij zijn ook alle tips welkom. niet bij hem in de buurt zijn kan dus niet, want dan kan ik niet meer naar school

en naar een andere klas kan ook niet, dit is de enige klas van mijn opleiding in dit jaar.