Oud 18-11-2006, 17:43
Halflight
Halflight is offline
Ik zit er nogal mee dat ik nogal obsessief ben op het gebied van een jongen. Als ik iemand leuk vind, gaat het vervolgens heel snel en kan ik een paar weken later helemaal gestoord verliefd zijn, terwijl daar niet eens zo'n directe aanleiding voor is. Ik heb het gevoel dat ik iemand leuk vind en dat vervolgens veel groter maak dan het is. Zo was ik deze zomer helemaal gek van een jongen tot ik op een gegeven moment een halve week niks meer heb gegeten, terwijl ik nog niet eens met hem gezoend had ofzo.

Natuurlijk geen gigantisch probleem, maar het gaat zeg maar een beetje alles beheersen en dat is niet leuk voor mezelf maar ook niet voor mijn omgeving. Iemand een idee hoe je dat gevoel rustig kan laten gaan en er niet zo boven op te zitten want ik vind het niet altijd even gezellig..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2006, 17:49
smvs
smvs is offline
Dit lijkt me alleen een probleem als je bot vangt. Boek je nooit succes dan?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 17:53
Halflight
Halflight is offline
Het is nu vier maanden uit met mijn vriend en ben sindsdien single. En met deze jongens loopt het vaak op niks uit uiteindelijk maar het gaat allemaal zo snel en als ik 1 keer met iemand heb gedate ben ik helemaal gefocust etc..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 17:56
smvs
smvs is offline
Citaat:
Halflight schreef op 18-11-2006 @ 18:53 :
Het is nu vier maanden uit met mijn vriend en ben sindsdien single. En met deze jongens loopt het vaak op niks uit uiteindelijk maar het gaat allemaal zo snel en als ik 1 keer met iemand heb gedate ben ik helemaal gefocust etc..
Waarom loopt het op niks uit dan? Vind jij ze opeens niet meer leuk of tonen ze zelf opeens minder interesse?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 18:03
Halflight
Halflight is offline
Dan verslapt m'n aandacht denk ik. Eerst is het allemaal geweldig en leuk en daarna kom je er achter dat het toch niet zo leuk is.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 18:09
Crimson
Crimson is offline
Klinkt bekend, ik ken het wel. En als de jongen je afwijst, dan denk je: oja ok. Tenminste, dat heb ik wel. Ben helemaal obsessief, maar als het niks wordt, dan vraag ik me af waar het voor nodig was.
Met huidige vriendje werd ik pas na 3 maanden verliefd terwijl we al die tijd al intensief omgingen met elkaar en het leek alsof we iets hadden. Was een fijn gevoel, omdat het heel geleidelijk bij mij én bij hem ging. Niks stress en zorgen van: issie ook verliefd op mij? Probeer wat relaxter te worden, scheelt je veel kopzorgen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 19:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Halflight schreef op 18-11-2006 @ 18:03 :
Dan verslapt m'n aandacht denk ik. Eerst is het allemaal geweldig en leuk en daarna kom je er achter dat het toch niet zo leuk is.
Verliefd op het verliefd zijn misschien?
Oud 21-11-2006, 17:57
dark princess
dark princess is offline
Ik heb geen tips, maar ik heb het zelf wel. Alleen heb ik er de laatste tijd geen verliefd gevoel meer bij , dat had ik eerder altijd wel eigenlijk, maar de laatste tidj niet meer. Ik ben wel obsessief bezig met mensen, nu een jongen uit mijn klas, ik heb geen verliefde gevoelens, maar ik vind het fijn om bij hem te zijn en ik doe daar ook alles voor. ik ga met de trein naar groningen en ga naast hem zitten, vraag hoelaat hij terug gaat en zorg dat die afspraak die ik dan in groningen geregeld heb ook dan weer afgelopen is, zodat ik weer bij hem in de trein zit....als ik weet dat hij ook op school is, zoek ik hem overal (we hebben niet alle lessen met deze klas) en ik blijf langer op school als hij dat ook doet...verder voel ik geen vlinders ofzo, iig niet altijd, af en toe wel. ik probeer er niet aan toe te geven (dat gevoel hem te willen controleren en altijd bij hem te zijn), maar dat lukt me niet...dus voor mij zijn ook alle tips welkom. niet bij hem in de buurt zijn kan dus niet, want dan kan ik niet meer naar school en naar een andere klas kan ook niet, dit is de enige klas van mijn opleiding in dit jaar.
Oud 22-11-2006, 14:57
madelief21
madelief21 is offline
Ja als je gevoel zo snel heftig is lijkt het me niet echt realistisch. Puur om het feit dat de prins heel snel op het witte paard zit er hoogstwaarschijnlijk weer zeer snel naast zal liggen. Dat soort relaties hebben gewoon zéér weinig slagingskans.
Wat weet je nou werkelijk van elkaar, je gaat enkel uit van de vonk die wel heel snel in de pan vliegt.
Gewoon relaxt met elkaar omgaan, basis vertrouwen hebben en het groeit vanzelf mijn ervaring is dat zo'n soort relatie het meest stand houdt.
Als ik gevoelens ervaar zoals in het bovenste stukje van mijn tekst dan zie ik dat gewoon als lustelijke liefde, spanning en dat tweede daar zie ik meer potentie in voor een relatie.

Blijkbaar weet jij ook dat het met zo'n soort jongen niets wordt. Maar dat geeft toch niet, je hoeft toch geen relatie hiermee gewoon lekker je hormonen achterna rennen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten