Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Technische camera en lenzen: 3 euro. Digitale achterwand: 0,50 euro. Twee producers: 30 cent. "Mannetjes": 60 cent per stuk. Visagistes: 25 cent per stuk. En het vaklab is gratis! Kost niks joh. Geensceneerd is niet per se slick. Dit topic gaat over Crewdson, niet LaChapelle. Ik hou wel van geensceneerd want ik ben niet echt geinteresseerd in pure registratiefotografie en ook niet in het portretteren van mensen hoe ze echt zijn. Dat doen al zoveel mensen. Er is trouwens geen sprake van een vraag, gewoon een mededeling dat de expositie er is en wie het leuk vind die kan erheen gaan.
||
Citaat:
waar heb ik het over lachapelle? ik snap niet waarom je die erbij haalt, want dat heeft hier geen flikker mee te maken, dat zou iemand die zo serieus met fotografie bezig zegt te zijn toch wel door moeten hebben. en nee duh, natuurlijk is geensceneerd niet perse slick, maar in dit geval geeft dat wel net mijn gevoel erover weer. bijvoorbeeld iemand als Loretta Lux maakt absoluut geensceneerde fotografie, maar slick kan je het niet noemen. en ik houd ook van geensceneerd, maar tot op bepaalde hoogte en in een andere vorm. dit echter, vind ik lege nietszeggende beelden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het btw wel leuk, kzou wel naar de tentoonstelling gaan als ik toevallig in de buurt was. De sfeer in die foto's heeft wat van die foto van die twee mensen die 's nachts aan een bar in een café zitten vidn ik. Nighthawks ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind de foto's wel boeiend, vooral de eerste. Leuk trouwens om tips voor tentoonstellingen te posten. Misschien een idee voor een nieuw topic?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en goed idee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als een beeld een verhaal vertelt, kan het niet nietszeggend zijn. Als je het concept niet begrijpt of als deze je niet aanspreekt dan is het nog niet nietszeggend. Ja maar ik vind het nietszeggend. Ok, slobiwxdinges.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen dan beter, IMHO. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|