Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hey ik had dat vorig jaar ook... mar mee die naamvallen, tis gewoon rijtjes stampen!!! En tis kutwerk ik weet het, mar als je het eenmaal door hebt... Als je zinnen gaat vertalen en je schrikt van al die naamvallen moet je gewoon woord voor woord bekijke welke naamval het kan zijn, dan kom je er vanzelf wel uit. Veel succes!
|
![]() |
hey, ik ken je probleem denk ik wel. Eerste jaar krijg je alleen de nom en de acc. je denkt lekker makkelijk en zo. 2e jaar krijg je oppeens je toets voor je en wat heb ik meteen een mooie rooie 2,8 ja en stond toen ook 3,3 op m'n rapport. als ik jou was en dan ook serieus; begin van nu af aan gewoon je huiswerk te maken en te leren wat te leren valt. klinkt misschien 'nerd' achtig maar het is alleen beter voor je. en als het te moeilijk voor je is en je hebt er ook geen zin in. ga dan iets lager want het is enorm lullig als je in de 4e of 5e oppeens lager moet, heb je toch al die tijd verkloot.
groetjes en maak er wat van
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
Software & Hardware |
[iPod] Frondish | 13 | 05-12-2006 21:42 | |
Software & Hardware |
ik snap er nu weer geen reet van mordradead | 5 | 19-03-2002 15:54 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
help ... goniometrie 6v di-rect the best | 5 | 03-02-2002 20:04 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
kan iemand mij de relativiteitstheorie uitleggen??? di-rect the best | 6 | 01-06-2001 08:31 |