Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als dat kleine mormel in de ketel springt! ik heb echt zitten janken ![]() ik ben volgens mij nooit bang geworden van tekenfilmfiguren ![]() maar wel van een worm waar een voet vandaan kwam ![]() stond ooit in de Hello You |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij heet dolf hij heeft de hitlerlook (snorretje, pluk haar) EN hij is eigenlijk ook een duif!!!!!!! terwijl hij die wil uitroeien!! eng man! dit kun je kinderen niet aandoen zeker niet met Herman van Veen die zo vrolijk is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
uhm voor Meneer de Uil
![]() en die trollen van David de Kabouter vond ik wel leuk tot ik er een soort poppetje van kreeg toen werd ik helemaal gek zat meteen met dat ding te gooien ![]() toen vond ik die trollen ook niet meer leuk ![]() Ursula von ik ook best eng jah ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en het was ook de bedoeling dat hij op Hitler zou lijken
||
![]() |
Citaat:
maar dit is iets teveel moraal in een kindertekenfilm.. zowiezo een beetje erg serieuze serie die AJKwak ouders, gezin dood.. opgenomen door iemand anders, andere afkomst wordt gepest corrupte burgemeesters hitlerachtige taferelen.. zwaar! en dan "ik ben vandaag zo vrolijk" - tjies... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() kwas vroeger ook bang voor die rechter/toon uit roger rabbit. echt supereng die vent en dan die stem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik kan me niet herinneren dat ik ooit tekenfilms of iemand die erin voor zou komen eng vond..
wel moest ik vet hard huilen toen ik voor de 1e keer iemand doodgeschoten zag worden op tv in 1 of andere film (toen was ik denk ik 3 of 4) mar dat heeft er misschien weinig mee te maken ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|