Citaat:
Boogie schreef:
confused teken is niet op z'n plaats als je weet dat Jan Ullrich wel van een bordje eten houdt in de winter en overgewicht zijn grootste tegenstander is. Hij is daar waarschijnlijk wanhopig van geworden en heeft naar een uiterst middel gegrepen.
|
Maar ik beschouw zoiets als een medicijn en niet als doping?

Bij doping stel ik me pijnverleggers en conditieverbeteraars voor, maar niet afslankpillen.
Citaat:
Ik ben het niet met je eens dat het een kwestie van tijd is dat ook Armstrong wordt betrapt. Er worden idd geregeld mensen betrapt maar het is een zeer klein percentage van alle beroepsrenners. Wel is het voor het eerst een echte wereldtopper die is betrapt. (Pantani is nooit betrapt toch?)
|
Mwah, ik weet zeker dat ik in de krant gelezen heb dat uiteindelijk ook Riis en Indurain gebruikt hebben. En dus ook Armstrong, en ook Pantani mag je wel aannemen van wel,hoewel het toen om gezondheidszooi ging. En ook Virenque of nu die Belg (hoe heet-ie ook weer?). Denk dat als ze nu z'n bloed en urine en etc. bewaren, dat in de toekomst blijkt dat er ook wel wat ingezeten heeft. (of niet, maar dat-ie iig wel 'iets' gebruikt heeft)
Kan het me haast niet anders voorstellen iig.