![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat je ongesteld bent geworden wil zeggen dat je op de goede weg zit, niet dat je nu weer zoveel af moet gaan vallen/uit moet gaan hongeren totdat je niet meer ongesteld wordt ![]() richtlijnen van 2000 kcal per dag en gezonde bmi's van 18 tot 25 bestaan niet voor niets... je was dus goed bezig met 2,5 kilo aankomen, blijf zo doorgaan! ![]() |
![]() |
|
Ongesteld worden betekent voor mij dat mijn lichaam functioneert, dat is het enige positieve eraan. Maar wel iets dat zwaar weegt (huhu, die woordkeuze klinkt eigenlijk heel misplaatst
![]() Ik ben ineens weer regelmatig, blijkbaar kun je door gewoon wat meer te eten energie vinden om ongesteld te worden. Tsja. Het zegt verder niet iets over of je ook echt genóeg eet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmm... ik ben het wel met je mee eens over dat laatste. Het maakt me best kwaad. Er zijn genoeg meiden van mijn leeftijd die mijn gewicht hebben, waarom hoeven zij niet aan te komen en ik wel? Mijn lichaam functioneert nu net zo goed en is toch net zo goed van mij? (Er even vanuit gegaan dat m'n menstruatie regelmatig terug zal komen.) Waarom kunnen ze (m'n behandelende arts vooral) me dan nog steeds niet met rust laten? Ik begrijp vooral het uiteindelijke doel niet. Stel voor dat ik m'n streefgewicht bereik, dan moet ik toch levenslang onder behandeling blijven zodat ze me kunnen blijven controleren? Anders kan ik alsnog opnieuw 30 kg afvallen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Staan jullie er wel eens bij stil wat het met je lichaam doet als je niet ongesteld wordt? Het is echt zo slecht voor je lichaam. Ik ben ongeveer 1,5 jaar niet ongesteld geweest en kreeg vervolgens op 17-jarige leeftijd te horen dat mijn botten die van een 57-jarige vrouw zijn qua stevigheid. Het is niet zo dat ik mensen bang wil maken, maar ik weet uit ervaring dat je er niet bij stil staat dat je je lichaam verwoest met je eetgedrag/lage gewicht.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het is toch juist goed dat je ongesteld word? kun je in iedergeval uitkijken naar een leuk leven, je bent niet voor de rest van je leven onvruchtbaar dus hoeft je eetstoornis je ook niet de rest van je leven te achtervolgen. Ik word ook nog steeds ongesteld terwijl ik toch wel aardig wat kilo's ondergewicht heb. Of komt dat doordat ik de pil slik? weet iemand dat toevallig?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
hoezo krijgen die meisjes met dit soort jankverhalen geen ban?
we geven ze nu alleen aandacht, en de kans dat ze hier op deze plek(scholierenforum) meer slachtoffers maken lijkt me redelijk groot. ![]()
||
Citaat:
Op wat voor manier zie jij dat we anderen aan moedigen? Want dat is het aller-allerlaatste dat ik in iedergeval ooit zou doen, een eetstoornis is een vreselijk iets waardoor je je ontzettend rot gaat voelen en ook enorm onzeker en totaal geen beeld meer hebt van realiteit. Ik denk dat wat jij bedoelt 'Pro-ana' is. Dus vóór anorexia en wij zijn er juist tegen aan het vechten, en dat neemt nou eenmaal z'n onzekerheden mee, die ook geuit zouden mogen worden. |
![]() |
||
Citaat:
Wat xxChange ook al zegt; ik heb gewoon veel vragen over mijn eetstoornis, en ik bedoel er verder echt niks mee. Ik zie eigenlijk ook niet hoe ik op deze manier mer slachtoffers kan maken.. Anorexia is een hel, ik zou het niemand Maar dan ook echt NIEMAND "aan willen raden" Ik denk dat het juist goed is om alle erge en slechte gevolgen openbaar te maken, en te laten zien dat het niet alleen maar "dun" zijn is. Maar ook alle erge gevolgen die erbij horen. |
![]() |
|
okee, gelukkig dat je/jullie niemand proberen over te halen en inzien dat het al erg genoeg is allemaal.
succes met alles dan maar.
|
![]() |
Hoi allemaal.
Ik ga een website maken voor meiden en jongens. De website gaat over dat iedereen blij moet zijn met wie ze zijn. We willen laten zien wat anorexia met je doet. Ik wil ook laten zien wat anorexia geestelijk en lichamelijk met je doet. Ik zoek meiden en jongens die weten dat ze een eetstoornis hebben (gehad) en die erover willen praten. En meiden en jongens die een goede boodschap willen geven aan andere jongens en meiden. wie wil mij helpen? Mail: britt_brugman@hotmail.com |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 |