Oud 12-12-2006, 17:52
Jones
Zelf bestel ik eigenlijk altijd bij bol.com en alleen als ze weer enorm veel boeken in de uitverkoop gooien. Wat me vooral bevalt zijn de verzendkosten van 1.95 en de redelijk goede service. Ga maar los! Wat zijn jullie ervaringen met on-line boekwinkels of geef je de voorkeur aan "echte" boekwinkels?

TS: Zelf heb ik niet echt een voorkeur. Ik vind het erg handig dat je zodra je inlogt meteen boeken te zien krijgt die je waarschijnlijk wel interessant vindt. Maar uiteindelijk gaat er niks boven uren door de Slegte heen dwalen en de geur van stapels en stapels boeken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2006, 18:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Door de Slegte struinen en allerlei boeken bekijken vind ik echt heerlijk. Je komt daar boeken tegen de je in de boekwinkel over zou slaan, maar toch wel erg boeiend lijken. Ik heb daar enkele romans gehaald over piano's en ze bleken echt heel mooi en mysterieus te zijn.

Maar *) boekhandels (heten ze nu selexyz?) vind ik ook prachtig. Vol met romans en boeken over allerlei onderwerpen, wauw. Bol.com gebruik ik ook vaak. Ook voor Engelse boeken, omdat die vaak wat minder goed te vinden zijn in de gewone boekhandels. En als ik een boek niet kan vinden is die vaak bij bol.com wél.

Ik zou wel eens ervaringen willen horen van www.boekwinkeltjes.nl . Tweedehands, maar dan op internet. Werkt dat en is het betrouwbaar?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 18:11
WolterB
WolterB is offline
Ik geef toch wel de voorkeur aan 'echte' boekenwinkels of braderies/boekenmarkten. Voor tweedehands boeken is dat zo omdat ik boeken wil hebben die een bepaalde kwaliteit hebben, niet met een afgebladerde kaft of vouwen in de rug. Dat weet je nooit als je ze van internet haalt.

Met nieuwe boeken heb je vaak dat er verschillende versies van uitkomen. Nu is dat met losse boeken geen probleem, maar met series wel. De afmetingen zijn vaak niet gelijk en ik ben wel zo perfectionstisch dat ik boeken allemaal van dezelfde uitgave in mijn kast wil hebben.
Ook houd ik van impulsieve aankopen en dat kan in een echte winkel veel sneller dan via internet
Oud 13-12-2006, 11:01
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 12-12-2006 @ 19:00 :
Ik zou wel eens ervaringen willen horen van www.boekwinkeltjes.nl . Tweedehands, maar dan op internet. Werkt dat en is het betrouwbaar?
Ja dat werkt en het is betrouwbaar (en vaak ook echt spotgoedkoop ).
Oud 13-12-2006, 11:39
Verwijderd
Als ik echt gewoon een bepaald boek nodig heb, dan bestel ik het meestal via internet. Maar mijn voorkeur gaat verder gewoon uit naar de niet-online zijnde boekenwinkels. Hier in Maastricht zit de selexyz sinds kort in een super mooie kerk, dat is echt práchtig. Daar kan ik uren rondstruinen.
De Slegte vind ik ook altijd fijn, lekker tussen de tweedehands boeken snuffelen. Dat zijn dingen die ik online niet kan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten