Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ben trouwens wel van plan om alles eerlijk te doen dus zelf de deur intrappen is geen idee. Bovendien is dit huis nogal gehorig en zou het vreemd zijn als niemand iets gehoord had bij zulk grof geweld ![]() Over je tweede stukje: Het is inderdaad heel lullig als ik aangifte heb gedaan en hij blijkt gewoon ergens te staan, dus we hebben heel goed gezoch. Ook op ongebruikelijke plaatsen (prullenbak, wc etc...) en de spullen zijn er gewoon niet meer. Er is trouwens niet écht iets waardevols weg, alleen een oude minidiscspeler (wie wil zo'n ding nog?) een een tweedehandsfototoestel en een hoop bibliotheekboeken. Maar computer enz. staat er nog gewoon. Bedankt =) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga morgen even met de verzekering bellen. Het gaat me niet eens zozeer om de waarde van de spullen, want de dagwaarde was toch niet hoog meer, maar meer om 'het principe'. Maar ja, daar sta je dan met je principes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou beetje bizar wiee jat er nu een tas met hetgeen er in zat ... neem dan die portomonee mee. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Je kunt dan beter eens met de huisgenoten waarvan je vermoedt dat ze het gedaan hebben gaan praten! Maar dat is mijn mening hierover. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk zijn er huizen waar gewoon je deur op slot moet, maar ik zou er niet bij voorbaat van uit gaan dat je kamer leeggeroofd wordt. Laatst gewijzigd op 12-12-2006 om 09:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het is absoluut geen moeite om hem op slot te doen, maar dat is een omgang met je medebewoners die je niet moet willen imho. de huisbaas kwam ook wel eens op mijn kamer (ivm de meterkast die daar zat) terwijl ik niet thuis was. en als mijn huisgenoten een cd wilde lenen moesten ze die vooral pakken. je kunt je hele leven wantrouwend blijven, maar je kunt ook gewoon mensen vertrouwen en - desnoods, als er iets gebeurt - de confrontatie aan gaan. weet je ook met wie je te maken hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
In mijn vorige studentenhuis hadden de kamers trouwens helemaal geen sloten, onder het mom van 'brandveiligheid', maar volgens mij was het meer uit gemak van de huisbaas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eh, wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat het (hopelijk) helemaal niets met je huisgenoten te maken hoeft te hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |