Oud 19-01-2007, 10:59
Jones
Ik wil graag meerdaagse huttentochten door de alpen gaan maken deze zomer, ik heb alleen het probleem dat maar weinig mensen in mijn omgeving deze "passie" delen en ik geen eigen vervoer heb waardoor op eigen gelegenheid naar de alpen afzakken een beetje problematisch wordt.

Daarom zat ik te denken aan (studenten)groepen die dit organiseren. Weet iemand of ze bestaan en of hoe duur het ongeveer zal zijn? Misschien websites met wat meer informatie?

Voor alle duidelijkheid: Ik wil dus niet gaan klimmen maar echt wandelen met een grote rugzak op 2500 meter hoogte.
Advertentie
Oud 19-01-2007, 20:21
Ieke
Ieke is offline
---> Europa
Oud 24-01-2007, 18:18
Gevederde
Gevederde is offline
Kijk eens op de site van het Nivon. Daar hebben ze voor jongeren heel veel actieve wandelvakanties in verschillende leeftijdsgroepen. Ook wandentochten in de bergen met rugzakken op.

Laatst gewijzigd op 24-01-2007 om 18:21.
Oud 24-01-2007, 23:22
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik heb een klasgenoot die dat doet, ik zie hem morgen en vrijdag. zal het eens vragen, heb je nog bepaalde ( specifieke ) eisen?
Oud 26-01-2007, 06:02
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik weet niet hoe oud je bent?
Wel dat Vinea ook wandelvakanties organiseert, maar dat is t/m 19 jaar
(bv "West Highland Way")
Oud 26-01-2007, 14:32
Jones
Ik ben 22, in de zomervakantie dichter bij de 23. Ik zal de sites eens bekijken. Eisen heb ik niet, omdat ik niet weet wat ik kan verwachten.
Oud 30-01-2007, 08:48
damaetas
damaetas is offline
www.joker.be

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten