Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
sowieso, als je veel rijdt zul je meer bekeuringen krijgen dan als je weinig rijdt. Het kan, totaal bekeuringsloos rijden, maar des te meer je (moet) rijden des te kleiner de kans dat dat je lukt. overigens hoort je baas kleine bekeuringen (nou ja, 'hoort', vaak gaat t iig zo) voor je te betalen. Echter, als je met je eigen auto rijdt gebeurt dat in de praktijk nooit. (en dat hoeft je baas ook niet, maar als je bv. voor TNT werkt en je krijgt een bekeuring voor 5km te hard, betaald de baas die doorgaans, al was het maar omdat t anders zo'n gedoe is.)
||
Citaat:
Verder betalen ze natuurlijk die uren niet, maar dat vind ik logisch. Ze zouden me kunnen ontslaan, maar ik heb allang ontslag genomen, dus dat schiet ook niet op ;P. Ik moest vandaag alleen een papier ondertekenen waarin staat dat ik me de rest van m'n opzegtermijn moet houden aan de reguliere manier van verlof vragen, dus minimaal vijf werkdagen van tevoren. Ik vind het prima, nu heb ik tenminste ook zwart op wit dat ik twee werkdagen per week vrij ben ![]() Bedankt voor jullie reacties. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|