Oud 01-01-2007, 23:10
geen punt :|
geen punt :| is offline
Dag iedereen,

Graag zou ik mijn dvd brander een keer updaten. De website van LiteOn is het daar niet mee eens en alle zoekacties met google zijn gestrand. Heeft iemand hier ervaring mee en wellicht links of tips die van pas kunnen komen om de firmware te updaten?

Mijn gegevens:
DVD recorder genaamd
- Oopla DVR-330
- LiteOn 5001

Deze namen worden door elkaar gebruikt, maar op het ding zelf staat de eerste naam.

Bvd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2007, 23:19
freyk
freyk is offline
Velen jaren terug dacht ik dat een firmware update, de problemen die ik had met een benq brander zou verhelpen.
Ik update dat dingn, maar zag er helemaal geen verbetering erin.

In iedergeval raad ik je het volgende aan: je moet altijd uitkijken met firmware.
Als je hardware goed werkt, flash hem dan niet.
Oud 02-01-2007, 10:02
geen punt :|
geen punt :| is offline
Mja 't ding spuugt dvd's soms niet uit, speelt geen 2 dvd's achter elkaar zonder het ding eerst opnieuw op te starten, kan mp3's niet random afspelen, geeft geen lijst met mp3's weer op het scherm en kan niet meer dan 16 mp3's doorspoelen anders loopt ze vast. Ofwel het ding is totaal ondraaglijk betreffende het afspelen van een mp3-cd. Je moet altijd van voor af aan beginnen nadat ie uit is geweest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten