Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Gezien het gegeven dat je nog steeds leeft, wil je zelf ook blijven leven, alleen niet op de manier waarop je nu leeft. Kortom er moet iets veranderen. Deze verandering zal je waarschijnlijk zelf moeten doorvoeren. Maar dit ligt ook aan de problemen die jij hebt. Door aan te geven wat jouw dwars zit, kunnen andere mensen beter advies geven en/of jouw beter helpen. 't Blijft echter jouw eigen beslissing hoe je de situatie aanpakt.
|
![]() |
[QUOTE]Unexplained schreef:
[B]Als je echt dood wilde, was je al dood geweest. Met deze stelling ben k inderdaad ook niet akkoord. Het is zo dat k het enkele jaren terug ook n beetje meemaakte... het feit is dat je dood wilt omdat dat de enige uitweg lijkt te zijn... alleen ben je opzoek naar n andere die je niet vindt... je wilt niet echt dood, wilt wel blijven leven maar helemaal niet op die manier zoals nu want zo kun je het niet aan.. De stelling 'Als je echt dood wilde, was je al dood geweest' is dus zever... k zei tien maanden (tegen mezelf, niet tegen anderen) dat k 'dood' wilde toen k mij uiteindelijk erg kwetste... niet doen dus... wat k wel aanraad is n goeie vriend zoeken aan wie je je verhaal kunt doen, k geloof best wel dat er vrienden zijn die naar je willen luisteren, die je kunnen steunen... kom buiten kom onder de mensen en geniet van elke dag, probeer te genieten, en probeer iets leuks te doen x
|
![]() |
Er zijn eigenlijk hele duidelijke verschillen.
Doodgaan, daar ben ik niet bang voor. Ik zou er niet voor weglopen, maar ik ga het niet veroorzaken. Ik had een keer alcoholvergiftiging, en toen had ik duidelijk een keer een moment waarin ik heel duidelijk het gevoel kreeg waardoor ik moest beslissen te blijven vechten.. of het allemaal liet gaan. En ik voelde me al zo vermoeid, mede doordat ik helemaal was uitgeput door de alcohol.. maar mijn leven is ook niet echt boeiend. Ik liet het gaan, maar ik ging niet dood. Dit komt doordat er mensen zijn die om mij geven en mij hadden gered. Ik hou van ze allemaal en ik hou ze close, als ik dood ga vind ik het niet erg. Maar zo lang ik leef probeer ik het zo te houden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ga je moeder neuken of zoiets |
![]() |
||
Citaat:
King112 zoekt aandacht en zegt dat ie dood wil. Jij zoekt aandacht en zegt dat ie zeurt en dat zijn topic nutteloos is. Dit topic gaat er niet over dat king112 dood wil, dus daar moet je niet op ingaan. Dit topic gaat erover dat king112 zich heel erg kut voelt, en het nu even fijn vind om dat te zeggen, en om te luisteren naar wat andere mensen erover te zeggen hebben. Dat jij dit topic nutteloos vind is niet van belang; t'is jou topic niet, open een eigen topic. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ik heb heel vaak last van een of ander spijt, schuld of klote gevoel dat dagen, weken of maanden door me heenspookt...
maar toch wil ik niet dood.....kleef een beetje voor muziek.... en wacht misschien wel stiekem op liefde ![]()
|
![]() |
|
hmm als ik dood zou willen, zou ik een huurmoordenaar inhuren om mij te vermoorden. klaar!
maar ik vind het sowieso laf om zelfmoord te plegen. los je nix mee op, maak je alleen maar nieuwe problemen bij de nabestaanden... los je problemen op, dan ben je sterk! als je dat lukt dan ben je volgens gelukkiger dan wie ook... maar okey.. iedereen die echt zelfmoord wil plegen -> doe maar -> hopelijk lukt het (dat wil je toch??) ![]() Laatst gewijzigd op 09-08-2002 om 16:52. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
je kunt ook voor een trein gaan lopen en dan faken dat je hem niet zag aankomen. Of je kunt een huurmoordenaar bellen en per ongeluk je eigen naam opgeven. Of je kunt in het pikkedonker door een eng weggetje lopen en je zodanig verzetten tegen de verkrachting dat de dader je vermoord. Even kijken, heb ik nog meer tips...ehm...owja natuurlijk: val per ongeluk door een raam. Je ouders denken dan vast: heej het was maar een ongeluk. Alleen jij weet beter.
Op deze manieren krijg je geen schuldgevoel (al vraag ik me af hoe je een schuldgevoel wilt krijgen na je dood). Nu ff serieus. Als je graag hulp wilt in moeilijke tijden open dan een topic onder het mom: vertel me aub nog een keer wat mijn leven waard is. Dit soort topics zijn onderhand al zo doorzichtig dat ze ergelijk worden. je mag je suicidale gedacten met ons delen en we willen je helpen, maar doe het dan niet zo omslachtig. Zeg gewoon wat je horen wilt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() weet niet of je dit nou serieus meent of niet, maar t klinkt niet al te logisch vind je niet? ![]() en king112, nou vraag ik me heel erg af of jij wel gewoon oplet in het verkeer, want als jij zou willen dat een auto je omver rijdt, was dat namelijk allang gebeurd als jij toch niet oplet... en als je wel oplet dan wil je ook niet echt dood naar MIJN mening (ff voor de duidelijkheid) K.G. |
![]() |
||
Citaat:
En ik denk dat je beter naar de oorzaak kan zoeken, in plaats van steeds te blijven herhalen dat je dood wil. Ik wilde ook dood. Nu niet meer en ik ben blij dat ik er nooit aan toegegeven heb. Ik wil een leuke studie, een leuke tijd daarna, kindjes en gewoon leven. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik wil heel graag, maar durf niet JVV079 | 17 | 28-06-2013 19:42 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Ik wil dood en ik wil weg hier (Triversum) Kelster | 3 | 11-11-2005 12:52 | |
Psychologie |
ik wil dood LaGoon | 1 | 01-06-2004 10:05 | |
Psychologie |
Ik wil dood avantasia | 8 | 06-03-2003 16:42 | |
Psychologie |
ik wil dood Danny Bosman | 3 | 10-02-2003 17:36 | |
Verhalen & Gedichten |
dood prisjuhhh | 1 | 13-02-2002 23:14 |