Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Verder: als zij echt over al die dingen liegt is het voor jullie denk ik moeilijk om haar te helpen, omdat je nooit weet wat echt waar is en wat niet. En omdat ze het juist belangrijk zal vinden wat jullie van haar vinden. Ik zou er wel met haar over praten, je kunt dan beginnen met iets kleins, bijv. dat je erachter bent gekomen dat ze een bepaalde gebeurtenis aan iedereen heeft verteld ipv alleen aan jou en dat je je afvraagt waarom ze dan nog zei dat je het niet mocht doorvertellen. Eens kijken hoe ze op zulke dingen reageert. En misschien helpt het als je haar duidelijk maakt dat jullie haar interessant en leuk vinden zoals ze is en dat ze niet speciaal met allerlei (tegenstrijdige) verhalen hoeft te komen. Dit komt me trouwens wel bekend voor.. toen ik op de middelbare school zat was er ook een meisje die met vreemde verhalen kwam. Hmm.. op de basisschool was er ook al iemand eigenlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
laat haar in ieder geval niet vallen. ze zit misschien in een noodsituatie waarin ze probeert op allerlei manieren de aandacht te trekken. het gaat in ieder geval waarschijnlijk niet goed met haar. ik denk dat het verstandig is haar te confronteren, maar wel om haar heen te blijven staan. in ieder geval om duidelijk te maken dat ze eerlijk moet zijn, omdat jullie haar zo het liefst hebben: zoals ze is. |
![]() |
||
Citaat:
ik weet ook niet zo goed wat het beste is, ik had vroeger zo'n beste vriendin, maar dat klikte sowieso niet al te best dus die vriendschap ging vanzelf wel fout. o.a. door al dr leugens ja, precies zulk soort leugens die jij zegt. denk dat je dr wel iets van moet zeggen, maar wel subtiel. dan merk je vanzelf wel een beetje hoe het zit neem ik aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |