Oud 09-01-2007, 22:09
SilverBlue
SilverBlue is offline
ik lees net op fok dat het spel gratis is geworden (nouja geen maandelijkse kosten) Ik ben een groot fan van online mmorpg, vooral als het gratis is.

Wie gaat dit nog meer spelen of speelt dit al. En wat verwacht je van dit spel

link http://www.archlordgame.com/classes.php?class=humans

Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 22:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2007, 22:12
T_ID
T_ID is offline
Ik ben te lui om dit door google te trekken, heeft iemand een link?
Oud 10-01-2007, 05:36
Rob
Rob is offline
Toen ik de bèta speelde ergens vorig jaar oktober vond ik 'm leuk. Ik ga 'm waarschijnlijk wel halen, als is het alleen maar omdat dit soort games af en toe wel leuk zijn. En gratis is natuurlijk helemaal goed.
Oud 10-01-2007, 10:53
Wintersale
Wintersale is offline
Citaat:
SilverBlue schreef op 09-01-2007 @ 23:09 :
online mmorpg

Ik zal er eens naar kijken
Oud 10-01-2007, 11:19
Verwijderd
ziet er dope uit, die screens, maar weet iemand hoe de gameplay is?

is t grind grind grind armor kopen grind grind wapen grind grind betere armor grind grind enz enz? of toch wat leuker, want dat vond ik bij roseonline wel leuk maar de lol is er toch wel snel afgegaan

ik kan op de site ook niet iets van een soort demo voor 2 weken ofzo vinden
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 11:26
Q
Q is offline
Het lijkt een boel op Guildwars (de screens) en weer het klassieke, human, elf, orc verhaal is ook niet zo origineel. Ik ben wel benieuwd hoe de gameplay is en wat er speciaal aan is. WoW is leuk en verslavend omdat het niet alleen grinden is, Rose heeft dat wel en is daarom dood saai na een tijdje. Guildwars heeft weer een leuke manier van builds maken wat de gameplay erg omhoog haalt.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 13:11
Rob
Rob is offline
Archlord heeft het Archlord systeem. Denk aan een guild, en de leider van zo'n guild kan de Archlord worden over heel het rijk en, eigenlijk, de machtigste persoon op de server worden gedurende een maand tijd.
Na die maand is het tijd voor een nieuwe Archlord en je hebt tijdens de maand dat je Archlord bent eigenlijk zo'n beetje alles voor het zeggen. Je kunt bijvoorbeeld overal heen vliegen op je eigen, unieke draak en het weer besturen als je dat leuk vind. Verder word je omringt door een zooi bodyguards die aggro zijn, dus alles om je heen (inc. players) worden direct aangevallen.
Oud 10-01-2007, 14:05
SilverBlue
SilverBlue is offline
Ik heb even gekeken wat je kunt worden maar ik zie nergens healers ? En als die ene maand opgehouden is is iedereen dan weer lvl 1 ?
Is het meer dat je in je eentje leveld of dat je echt partie's nodig hebt ?

Aankomende maandag ga ik naar de media markt dan koop ik het spel.

Laatst gewijzigd op 10-01-2007 om 14:09.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 14:10
mepsteen
mepsteen is offline
vet dat het toch niet maandelijks betalen word.

dat was de reden dat ik er eerst al van af zag
Oud 10-01-2007, 14:27
Verwijderd
Ik hebt de beta gespeeld, en het is toch vooral grindfest. Er zijn idd geen healers, het is potions spammen. Er zat ook een auto-use optie voor potions bij zodat je helemaal niet meer op je health hoefde te letten. Levellen voornamelijk in je eentje. Heb er nog even over zitten denken of ik het ging kopen, maar ga het toch maar niet doen........het is imo te veel mindless grinden.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 14:46
Verwijderd
Geen maandelijkse kosten, dan is het sowieso wat voor mij.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 14:50
Verwijderd
Hoe zit het met de wereld? Is ie groot? Is ie gevarieerd? Werkt het zoals bij Guild Wars, dat je alleen in steden tegenkomt?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 15:10
Q
Q is offline
Maar het is niet echt een spel om in parties te doen? Is het een grote instance zoals GW dat je in een apart gedeelte speelt waar andere niet bij kunnen of zoals wow dat iedereen overal kan gaan staan? Moet je ook Quests doen? En wat is het nut van een Archlord zijn en hoe kan je dat worden?

Edit: Bossen had een beetje dezelfde vraag als ik ook had zie ik nu
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 16:12
lawallan
lawallan is offline
http://www.gamespot.com/pc/rpg/archl..._clk=gssummary

een 2,7 op gamespot, dat kan niet veel goeds betekenen.
Oud 10-01-2007, 16:18
SilverBlue
SilverBlue is offline
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/s...iew/gameID/228

een 6.4 op mmorpg.com dat valt mee voor een gratis te spelen spel Meestal hebben ze een lager cijfer

1 vraag nog hoe snel lvl je ? heb je quests ? ik speel flyff atm maar daar level je zo langzaam en heb je niet echt veel quests dat er er niet erg veel aanvind.
Oud 10-01-2007, 16:29
Rob
Rob is offline
Citaat:
lawallan schreef op 10-01-2007 @ 17:12 :
http://www.gamespot.com/pc/rpg/archl..._clk=gssummary

een 2,7 op gamespot, dat kan niet veel goeds betekenen.
Reviews zijn sowieso subjectief, dus daar heb je weinig aan. Deze review gaat er vanuit dat je in je eentje speelt en dat het ook in je eentje leuk moet zijn, iets wat juist niet het geval hoort te zijn bij MMORPGs in het algemeen.
En alle MMORPGs hebben op het eind wel last van de selecte groep high level player en een hele zooi lower level players.
Oud 10-01-2007, 16:36
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Rob schreef op 10-01-2007 @ 17:29 :
Reviews zijn sowieso subjectief, dus daar heb je weinig aan. Deze review gaat er vanuit dat je in je eentje speelt en dat het ook in je eentje leuk moet zijn, iets wat juist niet het geval hoort te zijn bij MMORPGs in het algemeen.
En alle MMORPGs hebben op het eind wel last van de selecte groep high level player en een hele zooi lower level players.
''We say: 2,7 you say: 5,2 they say: 4,5''

dit is toch een vrij grote groep ''subjectieve reviews'' die allemaal ongeveer hetzelfde zeggen, je mag er dus wel degelijk vanuit gaan dat dit geen goed spel is.
Oud 10-01-2007, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 10-01-2007 @ 16:10 :
Maar het is niet echt een spel om in parties te doen? Is het een grote instance zoals GW dat je in een apart gedeelte speelt waar andere niet bij kunnen of zoals wow dat iedereen overal kan gaan staan? Moet je ook Quests doen? En wat is het nut van een Archlord zijn en hoe kan je dat worden?

Edit: Bossen had een beetje dezelfde vraag als ik ook had zie ik nu
Je kan overal gaan en staan. Je moet geen quests doen, maar het kan natuurlijk wel. Er zijn veel quests (enkele duizenden?), maar daar tellen ze onderdelen van 1 questline als aparte quests. (Quest: report to guard in XX. Guard staat 3 meter verderop enzo =) )

Als Archlord heb je controle over een paar dingen. Je kan, zoals eerder gezegd, het weer beïnvloeden, je hebt je eigen mount, unieke armor set, je eigen kasteel, en een groep bodyguards. En ook nog een AoE meteor storm ofzo, maar dat weet ik niet zeker. Hoe wordt je AL? Je guild moet een aantal kastelen veroveren in GvG battles. 3 guilds met kastelen vechten vervolgens onderling wie de huidige AL mag uitdagen. De winnende guild kiest een lid die de AL kan uitdagen in een 1v1 gevecht om de titel. De winnaar is voor 1 maand ArchLord.

Overigens krijgt de 1e AL ooit (weet niet of die er al is: je moet minstens lvl 70 zijn dacht ik) een handgemaakte real-life replica van de in-game AL armor. Elke volgende AL krijgt een certificaat en de helm.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:51
mepsteen
mepsteen is offline
beh, graphics zijn slechter als WoW, en dan ook nog eens zonder die vette cartoon stijl. bah.
Oud 10-01-2007, 21:48
SilverBlue
SilverBlue is offline
Ach wow is ook niet zo geweldig ik ben er mee gestopt Had er meer van verwacht wat iedereen zegt.
Oud 12-01-2007, 15:47
Q
Q is offline
Zit ik te browsen op game27 (zoals zo vaak) en ik kwam deze titel tegen. Maar wat kwam ik nog meer tegen? Een Archlord time card 60 days...

Dit spel heeft WEL maandelijkse kosten
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 12-01-2007 @ 16:47 :
Zit ik te browsen op game27 (zoals zo vaak) en ik kwam deze titel tegen. Maar wat kwam ik nog meer tegen? Een Archlord time card 60 days...

Dit spel heeft WEL maandelijkse kosten
waarschijnlijk is die site nog niet geupdate want op de archlordsite zelf staat een FAQ over de hele free-to-play-issue

om maar ff een voorbeeld te geven:
Citaat:
What if I buy ArchLord after December 4th?
(Last updated: 04-12-2006 13:53:07)
If you purchase after 4th December, please don’t worry, you will still be able to play ArchLord for FREE. This is because the ArchLord retail box gives you 30 days of playtime for free, which means by the time you have finished your 30 days, you will no longer need to pay a subscription, as the subscription will have been removed.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 19:24
SilverBlue
SilverBlue is offline
Op archlord zelf staat dat het gratis is.....
net als vele andere sites
Oud 12-01-2007, 22:00
Q
Q is offline
ArchLord, Time Card (57747)

Winkelprijs: € 29,99
Nu Slechts : € 28,80
Bespaar direct: € 1,19 (4%)

Releasedatum: 18-2-2007

Pre order het spel nu al, het product wordt direct vanaf
bovenstaande datum verstuurd

Heel vaag...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2007, 05:21
Sortjuh
Sortjuh is offline
Eerst was het plan om ArchLord niet gratis te laten zijn.
Nu dus wel.

Slecht geupdate sites misschien?
Oud 13-01-2007, 09:01
Verwijderd
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=3045

spel is niet gratis ( timecard )
Met citaat reageren
Oud 13-01-2007, 09:23
Verwijderd
Niet zo zeiken, als er op de officiele site staat dat het gratis is, dan kan je er toch wel vanuit gaan dat zij het beter weten dan online winkels die nog timecards hebben liggen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2007, 09:27
mepsteen
mepsteen is offline
het was eerst de bedoeling om er voor speeltijd te betalen, maar daar hebben ze later van af gezien.
Oud 13-01-2007, 21:16
Q
Q is offline
Citaat:
Bossen schreef op 13-01-2007 @ 10:23 :
Niet zo zeiken, als er op de officiele site staat dat het gratis is, dan kan je er toch wel vanuit gaan dat zij het beter weten dan online winkels die nog timecards hebben liggen.
Maar die winkels hebben ze zelfs nog niet eens binnen...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 13-01-2007 @ 22:16 :
Maar die winkels hebben ze zelfs nog niet eens binnen...
kijk gewoon op de site, is t echt zo moeilijk?

http://www.archlordgame.com/splash-page/index.php
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 18:41
SilverBlue
SilverBlue is offline
Ik heb Archlord zaterdag gekocht. En ik kan je zeggen ik heb een nieuwe verslaving gevonden

ps geloof het of niet archlord is gratis kijk bovenstaande
Oud 14-01-2007, 20:01
Verwijderd
Citaat:
SilverBlue schreef op 14-01-2007 @ 19:41 :
Ik heb Archlord zaterdag gekocht. En ik kan je zeggen ik heb een nieuwe verslaving gevonden

ps geloof het of niet archlord is gratis kijk bovenstaande
Is het echt zo spuuglelijk als het lijkt? En is de omgeving eentonig?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 11:34
SilverBlue
SilverBlue is offline
Nee juist niet, mijn vriend riep als eerste diablo (hij was gameverslaafd en valt op mooie graphics).

Wij zijn er beide over eens dat het een mengeling is tussen diablo, ryl, lineage. Het is wel zo dat het niet cartoon achtig is en mischien mensen daar over heen struikelen. Het is helemaal niet zo kaal als het is.

Het is wel zo dat je je eigen building points niet kan zetten. Dat doet de computer voor je. Maar je spells kun je zelf uitkiezen en upgraden op bepaalde levels, zodat je eigen char toch uniek op zijn eigen manier wordt.

De quests zijn goed aangeduid. Je hebt zelfs autoloot als je in een party zit met zijn 2en. Dus schrik niet als mensen zeggen ik zoek autoloot. Dan bedoelen ze dus gewoon dat ze iemand zoeken voor in een party zodat jullie 2 autoloot krijgen ( je hoeft niet bije lkaar in de buurt te staan) Dat vind ik een echt groot plus punt. En voor mensen die niet willen grinden, ga gezellig quests doen er zijn er genoeg.

Wat wil je nog meer voor een gratis game !
Oud 15-01-2007, 15:10
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
SilverBlue schreef op 15-01-2007 @ 12:34 :
Nee juist niet, mijn vriend riep als eerste diablo (hij was gameverslaafd en valt op mooie graphics).

Wij zijn er beide over eens dat het een mengeling is tussen diablo, ryl, lineage. Het is wel zo dat het niet cartoon achtig is en mischien mensen daar over heen struikelen. Het is helemaal niet zo kaal als het is.

Het is wel zo dat je je eigen building points niet kan zetten. Dat doet de computer voor je. Maar je spells kun je zelf uitkiezen en upgraden op bepaalde levels, zodat je eigen char toch uniek op zijn eigen manier wordt.

De quests zijn goed aangeduid. Je hebt zelfs autoloot als je in een party zit met zijn 2en. Dus schrik niet als mensen zeggen ik zoek autoloot. Dan bedoelen ze dus gewoon dat ze iemand zoeken voor in een party zodat jullie 2 autoloot krijgen ( je hoeft niet bije lkaar in de buurt te staan) Dat vind ik een echt groot plus punt. En voor mensen die niet willen grinden, ga gezellig quests doen er zijn er genoeg.

zou je een paar screens willen posten? kijken hoe het er nu echt uitziet.
Oud 15-01-2007, 16:17
Q
Q is offline
Citaat:
SilverBlue schreef op 15-01-2007 @ 12:34 :

Gratis met een sterretje, je moet wel de aanschafprijs betalen Misschien wel slimme zet geweest om dat pay-to-play uit te zetten, maar dan kapen ze wel wat GW spelers weg.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 15-01-2007 @ 17:17 :
Gratis met een sterretje, je moet wel de aanschafprijs betalen Misschien wel slimme zet geweest om dat pay-to-play uit te zetten, maar dan kapen ze wel wat GW spelers weg.
Aan de punten te zien die het spel krijgt zijn die GW spelers ook weer zo terug bij GW.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 17:07
Toddish
Toddish is offline
Ik heb even op video.google.nl gekeken en wat blijkt het spel lijk qua grapfics erg op die van flyff. Niet supper overdreven mooi.
Oud 19-01-2007, 20:16
mepsteen
mepsteen is offline
ergo: niet waard om te kopen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten