Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk hier eens;
http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html Je hebt een perfect gezond gewicht !
||
Citaat:
@ TS: Mijn huisarts vind ik ook eng, maar na lang moed verzamelen ben ik er toch heen gegaan. Waarom? Omdat ik een probleem heb, en hij me kan helpen er vanaf te komen. Waarom jij zou moeten gaan? Omdat jij een probleem hebt, en hij je kan helpen er vanaf te komen. Easy as that. 10 minuten op je tanden bijten, en waarschijnlijk zal het nog wel meevallen ook. Als je er echt vanaf wil, heb je dat er vast wel voor over. ![]()
||
Citaat:
![]() En als je echt vind dat je te zwaar bent moet je gewoon gaan sporten, zo val je gezond af, ik weet, de eerste stap is de moeilijkste maar als je eenmaal in het ritme zit ben je blij dat je bent begonnen ![]()
||
Citaat:
Mijn mening; vertel het ze toch ondanks alles toch. Wie weet heb je er wat aan. Verder zal je niet aankomen zonder die pillen. Het probleem van die pillen is dat je lichaam o.a. geen voedingsstoffen meer binnen krijgt. Door normaal, gezond te eten krijgt je lichaam dat wel, en kom je ook niet aan. Geloof me, je komt alleen aan van vet eten, snoep, en dergelijke zoete dingen. Dus als je dát soort dingen gewoon met mate eet, en voldoende drinkt, is er geen enkele reden om bang te zijn dat je aankomt.
Laatst gewijzigd op 21-11-2006 om 01:06. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat ontzettend moeilijk dat je beste vriendin zelfmoord heeft gepleegd! Ik typ dit bericht nu, maar wil je eigenlijk vragen het een andere keer (over een aantal weken) nog een keer te lezen. Ik denk namelijk dat je, wat ik zeg, nu toch niet zal accepteren omdat het allemaal zo moeilijk is en pas net gebeurd...! Maar wat ik wil zeggen; Jij hebt GEEN schuld aan de dood van jouw vriendin. Zij is er zelf verantwoordelijk voor. Zij heeft geen zelfmoord gepleegd om jouw problemen maar er is iets ín haar wat er voor heeft gezorgd dat zij deze beslissing heeft genomen. Als er genoeg dingen positief waren voor haar of als ze misschien een ander karakter had (dit bedoel ik niet rot!), was het wellicht helemaal niet gebeurd. Iemand pleegt géén zelfmoord om één ding, hoe groot ook, als zij nog het idee heeft dat er nog andere dingen zijn die de moeite waard zijn om voor te leven. (en die opwegen tegen hoe zij zich op dat moment voelt). Maar, ZELFmoord of ZELFdoding, het zegt het al... ze heeft de keuze, hoe moeilijk het ook is, zélf gemaakt. Jij moet door met je leven en dat wordt alleen maar moeilijker als jij jezelf als de oorzaak hiervan ziet. Ik denk dat het nu echt heel belangrijk is dat je steun zoekt bij mensen in de omgeving. Al is het alleen voor de dood van jouw vriendin en niet voor het gebruik van de laxeermiddelen. Het kan je helpen erover te praten, lekker uit te huilen en bovendien zullen mensen je verdriet begrijpen, je verdriet is logisch... Je problemen lijken me nu erg groot en ingewikkeld (het één beinvloedt het ander), dus proff. hulpverlening zal ik, als ik jou was, toch nog een keer overwegen... xxx fantome
||
Citaat:
Hetzelfde geldt voor je problemen. Probeer ze te concretiseren. Probeer voor jezelf te bedenken wat er allemaal aan de hand is met jou waardoor je je zo rot voelt. Pas als jij dit letterlijk durft te verwoorden kan je er wat aan gaan doen.
||
![]() |
Citaat:
Ik wou nog even wat zeggen over je ouders, zo hebben mijn ouders zich ook wel eens gedragen... Heel erg vervelend, maar je kunt je er idd toch het beste aan toegeven. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Succes, en ook succes met je oma! ![]()
||
Citaat:
[edit:]En mocht je ze dan weer kopen, blijft mijn advies hetzelfde
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #41 Orpheo | 500 | 23-08-2006 23:08 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic! #11 Miracle | 500 | 22-09-2004 10:16 | |
Psychologie |
lerares had relatie met meisje wat ik goed kende wont cry | 5 | 29-02-2004 19:27 | |
Liefde & Relatie |
Waarom ging jouw laatste relatie uit? Lilything | 240 | 29-02-2004 13:11 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
problemen en liefde.....kan je iets te veel worden.....! lil-liso | 3 | 08-05-2002 13:32 |