Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu vind ik 't wel opvallen dat veel studenten mozzarella/pesto/tomaat-salades (of andere dingen met die ingrediënten) eten. Dat doen ze ook al heel lang, maar zodra de zon weer eens goed schijnt zie ik bij de supermarkt dat iedere studente zo'n bolletje mozzarella op de band legt ![]() En die flesjes spa blauw inderdaad; dat is ook al een paar jaar zo, maar 't lijkt niet af te nemen. En die flesjes zuivel, dat spul dat goed is voor je darmen, dat zie je ook overal en het wordt ook goed verkocht. Edit; en ik doe aan al deze hypes mee ![]() Laatst gewijzigd op 10-04-2007 om 15:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik dat anti-suiker maar vreemd. Kei zeilig ook voor de suikerbieten.
|
![]() |
||
Citaat:
Ondergewaardeerd: door vleeseters vooral de vegetarische keuken, ik heb niets tegen mensen (die weten waar ze mee bezig zijn als ze vlees eten maar het toch doen), hoor, daar niet van, maar ik hoor wel vaak mensen miepen dat vegetarisch eten ranzig is en dat ze het niet willen eten, zelfs niet proberen omdat het 'toch wel vies is' en bla. Dat terwijl het juist zo lekker kan zijn. Beetje jammer, vooral als ik moet koken. ;p
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb laatst een chocolade koekje geproefd die ook goede koolhydraten bevatten. ![]() ![]()
||
Citaat:
heb er vorige week nog practicum over gehad ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik vind groentenburgers echt underrated, die dingen zijn verdomd lekker (als je het goeie merk koopt) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Carbohydrates that break down rapidly during digestion have the highest glycemic indices. Carbohydrates that break down slowly, releasing glucose gradually into the blood stream, have a low glycemic index. A lower glycemic index suggests slower rates of digestion and absorption of the sugars and starches in the foods and may also indicate greater extraction from the liver and periphery of the products of carbohydrate digestion. " (Bron: Wikipedia)
||
![]() |
Citaat:
als ik soms echt VERVELENDE momenten heb gehad met iets (of met iemand) kan het heel positief werken om dan gezellig ergens te gaan lunchen of uit eten te gaan. -- Idd rijstewafels.. ik vind ze zelf ook niet te eten. Ontbijtkoek is underrated! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gemberkoek is ook ondergewaardeed. *pakt plak*
Oerbrood dingen zijn ook wel een hype. Jammer dat mensen dan niet naar een bakker gaan die echt zelf het brood bakt, zonder van die voorverpakte meelmixjes. (Hier in Maastricht heb je Le Salonard (http://www.lesalonard.nl/) die verkopen echt heerlijk brood, dat zou iedereen eens moeten proeven.) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het is niet dat de medewerkers in een supermarkt niemand zich echt verdiept in het product dat verkocht wordt, en dat er dus ook niemand is die je een beetje kan adviseren.
||
Citaat:
ik geef ook helemaal niet de schuld aan die 15-jarige, maar aan de cultuur in de supermarkt. Daarom stel ik ook dat de kleine zelfstandige en de markt zwaar ondergewaardeerd worden.
||
![]() |
Citaat:
![]() Em, op het moment weet ik niet echt zo'n hype te noemen ![]() Maar ik herriner me nog wel een enorme Capri-Sonne hype ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Wat is kunst? Verwijderd | 49 | 07-01-2011 23:15 | |
De Kantine |
Varisaaibelen #1201 Verwijderd | 500 | 02-11-2010 15:16 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
Muziek |
Pukkelpop VS Lowlands Young Predator | 125 | 31-07-2006 01:16 | |
Films, TV & Radio |
Pathé Unlimited (voor 17,50/maand onbeperkt naar de bios) AJMouse | 44 | 10-02-2006 11:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Onaf hersenspinsel Charlottetje | 49 | 02-12-2005 00:17 |