![]() |
|
![]() |
Hee... We gaan volgende week weer wat Face Tomorrow (www.facetomorrow.net) shirts laten maken... We willen een aantal verschillende designs maken en daarom dit oproepje; Als je wil helpen; stuur dan je ontwerp naar info@facetomorrow.net, liefst als psd of illustrator, en liefst in 1 of 2, maar maximaal 3 kleuren... Ow, en let even op dat de resolutie 300 dpi is, je de instellingen op cmyk zet en dat het uiteindelijk dus op een t-shirt gedrukt moet worden...
Ons logo kan je hier downloaden; http://www.facetomorrow.net/images/logoft.gif Maar als je geen zin hebt om dat te gebruiken en iets heel anders wil maken; ook best... Ben benieuwd of we hier reacties op krijgen hehe. Laat ik ook maar even een deadline verzinnen; euhm... aankomende zondag 28 juli, om 12 uur 's nachts... Ow, en er moet natuurlijk ook iets tegenover staan, dus; als we je ontwerp daadwerkelijk gebruiken verzin ik wel een leuk goodie pakket, met uiteraard een shirt, wat cd's etc.... groeten, marc |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
jep, die zijn van ivo... check zijn site maar eens;
http://www.against-time.com/~studio/ hij maakt echt supervette dingen.... |
![]() |
|
![]() |
OK, de shirts zijn besteld... Zie www.facetomorrow.net onder merchandise om te zien hoe ze er uit zien... Iedereen die wat opgestuurd heeft; SUPERBEDANKT! We hebben echt hele mooie dingen gekregen en hadden graag nog veel meer shirts laten maken, maar daar was simpelweg het geld gewoon niet voor.
Ik heb trouwens een aantal opgestuurde ontwerpjes op www.facetomorrow.net/bla gezet. .. Greetz, Marc |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik denk niet dat webdesigner (iig voor anderen iets dat er professioneel uit ziet bouwen) voor mij weggelegd is ![]() (p.s. ik heb je ff toegevoegd op msn if you don't mind, kun je alvast een sneak preview krijgen en je mening geven)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|