Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
verder niet echt gekke dingen. ooit heeeeeeel veel minuten gedaan over de brug richting school zodat we veel te laat zouden komen aangezien we het eerste uur latijn hadden en die les zou beginnen met een mondelinge overhoring. en ik wist zeker dat ik hem zou krijgen die dag dus vandaar. komen we daar 20 minuten te laat binnen ofzo, hebben ze tot die tijd alleen over ajax gepraat en krijg ik alsnog de overhoring -_- verder ooit samen met een vriendin onszelf in een wc-hokje opgesloten om te spijbelen zonder betrapt te worden. maarja. |
![]() |
||
Citaat:
hahaha ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikzelf ben nooit verder gekomen dan een fake-ziekmelding voor de gymles ofzo. Voor zover ik me kan bedenken...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Trouwens, als je gewoon zegt dat je je paspoort niet bij je hebt zal bijvoorbeeld een tramconducteur je heus niet naar het bureau meenemen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat is niet idioot. Ik kan even niets idioots bedenken. Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 21:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als je dan geen zin hebt in frans blijf gewoon weg en met school dingen inleveren doe uik meestal optijd en als ik niet naar een les ga ga ik gewoon niet en zie ik wel wat er gebeurt (is maar heel soms gebeurt ook meestal niks) ik heb me er bij natuurkunde een keer laten uitsturen en pas aan het eind van het uur wezen melden. ik was 1 keer 3 keer te laat dat is corvee waar ik geen zin in had dus toen heeft de mevrouw van de atministratie het even veranderd in 2 keer te laat ![]() ![]() en er was gezegt dat ik het 5de uitwas een keer maar dat was niet zo want ik had wel 2 uur gym ipv 1 toen het eerste uur gemeld en gegymt en halverwege dat eerste uur naar de kleedkamer omkleden en weg gaan nooit wat van gezegt ook. met iets buiten school gewoon niet meer gaan
Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 12:49. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|