Oud 08-02-2007, 08:04
Roosje
Roosje is offline
Hoi!
Oud 08-02-2007, 08:04
Roosje
Roosje is offline
Oh en ik ben net terug van meneerdedokter en er schiijnt een blokkade in mijn rug te zitten, dus nu mag ik naar meneerdefysiotherapeut maar stiekem vind ik dat best fijn, want dan wordt er eindelijk wat aan gedaan. Oh maar nu voel ik mijn rug wel echt heel erg, Jezus. En ik heb op school nu nog een half uur Biologie maar ik weiger om daarvoor ook een half uur te gaan fietsen, dus ik ga thuis wel wat schoolwerk maken. Werkt nog beter ook. <3

En morgen is het vrijdag en dan zie ik m'n liefje weer, zin in. ^^

(En ja dat had ik al gezegd. )
Oud 08-02-2007, 08:17
Verwijderd
Ik wil die nare heks toch maar al te graag terug. Grrrrrrrr
Oud 08-02-2007, 08:20
Verwijderd
Haha lief, je hebt alweer een LjH aangemaakt

Euhm ok, mama is jarig dus ik ga zo maar even bellen en die slechte cijfers zorgen ervoor dat ik slecht geslapen heb Maar dit weekend komt alles weer goed, dat wil zeggen vanaf morgenmiddag^^
Oud 08-02-2007, 08:39
Tink*
Tink* is offline
So far geen sneeuw. En dat moet ook niet, want ik ga over een uurtje richting Groningen en daar kom ik wel zonder sneeuw aan. Maar ik moet vanavond weer naar huis en dan moet het niet glad of wat zijn en de bussen moeten gewoon blijven rijden. En ook al is het weer erg, kan ik wel naar mijn kamer, maar daar heb ik eigenlijk ook geen zin in vanavond.
Oud 08-02-2007, 08:59
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Zao schreef op 08-02-2007 @ 09:20 :
Haha lief, je hebt alweer een LjH aangemaakt

Euhm ok, mama is jarig dus ik ga zo maar even bellen en die slechte cijfers zorgen ervoor dat ik slecht geslapen heb Maar dit weekend komt alles weer goed, dat wil zeggen vanaf morgenmiddag^^
Troost je aan de gedachte dat ik sowieso minder goeie cijfers heb dan jij op dit moment, 1 vak sowieso al niet gehaald, een ander vak spant erom. En vorig blok wel alles gehaald maar niet met denderende cijfers.
Oud 08-02-2007, 08:59
Verwijderd
Ik heb nog steeds mijn boeken niet, en ik heb ze wel nodig, maar ze waren er iedere keer niet. En nu moet ik er vandaag speciaal voor naar utrecht en hopen dat ze er nu wel zijn en anders moet ik er morgen speciaal voor naar utrecht en hopen dat ze er dan zijn en anders ben ik de lul.
En ik baal want ik heb geen zin om helemaal naar utrecht te reizen en dat ze er dan nog steeds niet zijn. En al helemal niet als het gaan sneeuwen en ik dan vast zit o.i.d.
Oud 08-02-2007, 09:00
Verwijderd
wat nou sneeuw? het regent hier! bah.
Oud 08-02-2007, 09:00
Verwijderd
Ik heb een vreemd kriebelgevoel in mijn buik, blegh. .
En hier is nog geen sneeuw hoor.
Oud 08-02-2007, 09:09
Verwijderd
Pfffff, net even wat foldertjes over studies doorgebladert. Scandinavisch is misschien toch niet meteen wat ik ervan verwacht. Eigenlijk had ik meer cultuur verwacht, maar de nadruk ligt te veel op taal. Misschien toch eens kijken hoe dat in A'dam is.

Edit: Ik heb me weer geschoren, voor het eerst sinds heel veel tijd. Zal het een teken zijn dat m'n periode van rouw voorbij is of maak ik me slechts op voor de volgende klap?

Volgende week Sidhe meeten. Dat het leuk wordt en zo. Ik kijk er naar uit

Laatst gewijzigd op 08-02-2007 om 10:30.
Oud 08-02-2007, 09:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@Ave
Kun je niet even bellen naar de boekenwinkel?

Hier in Leeuwarden ook geen sneeuw te zien Ben blij dat ik vandaag alleen maar naar school hoef (10 minuutjes fietsen) en voor de rest helemaal nergens heen. Lekker veilig thuis <3
Oud 08-02-2007, 09:11
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Ave schreef op 08-02-2007 @ 09:59 :
Ik heb nog steeds mijn boeken niet, en ik heb ze wel nodig, maar ze waren er iedere keer niet. En nu moet ik er vandaag speciaal voor naar utrecht en hopen dat ze er nu wel zijn en anders moet ik er morgen speciaal voor naar utrecht en hopen dat ze er dan zijn en anders ben ik de lul.
En ik baal want ik heb geen zin om helemaal naar utrecht te reizen en dat ze er dan nog steeds niet zijn. En al helemal niet als het gaan sneeuwen en ik dan vast zit o.i.d.
Selexyz Broese ftw!
Oud 08-02-2007, 09:36
Missy
Missy is offline
Hmm, ziek.

Even een dagje rustig aan, geen werk, geen school. Zo even ziektekiemen verdrijven met sporten. Maar eigenlijk ben ik wel heel vrolijk. En ik verveel me, dus ga ik maar aan mijn huiswerk.
Oud 08-02-2007, 09:42
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 08-02-2007 @ 09:19 :
Sneeuw, sneeuw, sneeuw!

Maar hier (Groningen) zie ik er voorlopig nog weinig van.
Hier in Utrecht is ook niks te zien

hmmz, die stomme school ook... Hopelijk belt ze snel terug, want anders blijft het maar mijn probleem..Terwijl het niet mijn schuld is...
Oud 08-02-2007, 09:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Sneeuw! Ik zie sneeuw! Heel veel sneeuw!

Alleen een beetje jammer dat ik zojuist de volle laag van mijn buurjongen heb gehad, gosh precies tegen m'n slaap en eentje in mijn nek.

*Brrr koud*
Oud 08-02-2007, 09:47
coopergirl
coopergirl is offline
Vanmiddag cursus... Hopelijk blijft de de boel begaanbaar! Aangezien midden NL het meest door de sneeuw getroffen zou worden.. (Althans, dat begreep ik vanmorgen uit net-ogen-open-doen-journaal.

was gezellig gisteravond
Oud 08-02-2007, 10:00
Verwijderd
Ik denk dat ik inderdaad maar even ga bellen en dan ga vragen of ik ook morgen mn boeken op kan halen en anders moet ik maar wachten tot maandag en die opdracht m.b.v. internet maken.
Ik heb echt geen zin om straks vast te zitten..
Oud 08-02-2007, 10:47
Ann
Ann is offline
Het sneeuwt hier ook En nog maar 6 dagen
Oud 08-02-2007, 11:37
Verwijderd
SNEEUW. En mn rijles maar afgezegd, kan mn moeder weg Ach ja. Straks de stad in, en ik heb nieuw haar en dat is best tof, en zaterdag optreden enen <3
Oud 08-02-2007, 11:44
darkfairy
darkfairy is offline
dadelijk weer naar de huisarts voor men enkel
ik denk dat ik maar wat eerder aanfiets
Oud 08-02-2007, 11:46
Verwijderd
bah, hier (maastricht) heeft het alleen maar geregend. Ik wil ook sneeuw!
Oud 08-02-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:
lentekriebel schreef op 08-02-2007 @ 12:46 :
bah, hier (maastricht) heeft het alleen maar geregend. Ik wil ook sneeuw!
Regen? Ik heb toch echt een paar uur sneeuw gezien (vanaf een uur of 7 al, tot 11 ofzo). Maar 't blijft niet echt liggen, vormt alleen een miserabele drap op straat. Maar wel sneeuw dus. (En voor de duidelijkheid; ik woon ook in Maastricht )

Gisteren weer een doorbraakje, en ik vind het bij nader inzien zeer fijn dat ik niet trots op mezelf ben, omdat ik dan de drempel alleen maar hoger maak. Dus dit is prima zo

En vandaag gaan we een huis kopen, en dat is eng.
Oud 08-02-2007, 11:59
Verwijderd
Sneeuw, fantastisch! Een dikke laag al, en ik vergeet altijd dat het zo lekker knerpt op je voeten, en de wereld is spontaan zo mooi.
Oud 08-02-2007, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-02-2007 @ 12:54 :
Neeeeee, dat is cool. Geniet ervan!
Oud 08-02-2007, 12:20
Yana
Yana is offline
Ik voel me goed, en filosofisch en "ik kan de wereld aan" en ik ga straks de batterijen van de weegschaal aan mijn vriend geven, want anders blijft het triggeren en ga ik stomme dingen doen. Dus. Yana zonder eetprobleem, thankyouverymuch.
Oud 08-02-2007, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 08-02-2007 @ 13:20 :
Ik voel me goed, en filosofisch en "ik kan de wereld aan" en ik ga straks de batterijen van de weegschaal aan mijn vriend geven, want anders blijft het triggeren en ga ik stomme dingen doen. Dus. Yana zonder eetprobleem, thankyouverymuch.
Goed zo!
Oud 08-02-2007, 12:32
Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Rustige dag op school, weer even met M. gepraat. Ze vertelde me dat S. (mijn coördinator) het verdacht vind dat ik zoveel pijn heb aan mijn hand, en ze gelooft niet dat ik van de trap ben gevallen.. Jezus Christus, wat is dat mens toch een bemoeial! Ze denkt dat ze alles zo goed weet, en dat ze zo goed voor me zorgt, maar ze brengt me iedere keer alleen maar meer in de problemen. Aahrg!

Zou nu eigenlijk aan m'n huiswerk moeten zitten, maar kan me echt niet concenteren. Ben ook heel erg benieuwd of ik straks nog naar therapie kan komen en ook weer terug.. Wat een weer, altijd een weeralarm als ik naar therapie moet, vreemd hoor
Oud 08-02-2007, 12:41
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hèhè, het sneeuwt hier ook eindelijk. (Zwolle)
Vroeg me al bijna af waar ze het over hadden op het journaal enzo. Ik heb het weeralarm aangegrepen om niet naar college te gaan Misschien had het nog wel gekund, maar ik had geen zin, geen voorbereiding en ik moet essay typen. Dus daar ben ik nu maar mee bezig. *gaat verder*
Oud 08-02-2007, 12:48
Fantôme
Fantôme is offline
ik ben niet zo lekker vandaag, maar gaat wel weer over. Heb vanavond keuzevak met aanwezigheidsplicht, maar ik vraag me af, ivm de sneeuw of het lukt weer terug te komen vanavond. Hier begint het nu net lichtjes te sneeuwen (hele dag geen sneeuw of regen gezien), heeft iemand een idee hoe het momenteel in Amsterdam is? Ik heb geen zin om, zoals ik me nu voel, hoofdpijn, misselijk e.d. op het station vast te staan...

verder gaat het redelijk met mij
Mn vriend zegt dat ik rustig aan moet doen, ik zou niet weten hoe dat moet momenteel. heb het wel druk maar alles met min of meer een verplichting (stage, werk, school en in mindere mate sporten) en hij maakt zich zorgen... soms wel terecht, maar niet zo erg als dat hij zich zorgen maakt. maja... komt wel weer goed. we hebben iig pas een vakantie naar griekenland geboek voor de zomer duurt nog lang, maar heb er zin in.
en afgelopen weekend in Antwerpen geweest, was erg leuk! dus wat dat betreft gaat het prima
Oud 08-02-2007, 12:49
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 08-02-2007 @ 13:41 :
Hèhè, het sneeuwt hier ook eindelijk. (Zwolle)
Vroeg me al bijna af waar ze het over hadden op het journaal enzo.
haha, zelfde hier dus (den helder)
Oud 08-02-2007, 13:07
Papillon
Papillon is offline
Hier sneeuwt het al vanaf 10 uur vanmorgen.
Echt leuk! Ben alleen wel blij dat ik niet meer weg hoef vandaag.

En ik heb vandaag al een hoop gedaan, voor school enzo.
En het is al bijna zaterdag en ik heb er zo'n zin in. Het wordt zo geweldig! Morgen de boel versieren, dus alvast een beetje voorpret.
Oud 08-02-2007, 13:14
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Leuk! die sneeuw op je verplichte vrije dag ..
Ik heb een paar mooie foto''s gemaakt,
Oud 08-02-2007, 13:28
Nona
Nona is offline
Stom nu, dat ik geenn digitale camera heb. Maar de sneeuw is wel mooi ja. (L) Ik heb in ieder geval besloten vandaag niet verder te reizen dan de supermarkt 500 meter verderop. Heel verstandig van mij.

En mijn casus wil eindelijk ook een beetje vorderen. Nu die indicaties nog, dan moet het goedgekeurd worden. Zou ze vinden dat ik een ander advies moest geven? Volgens mij niet, er stond alleen dat ik er meer over moest vertellen...
Oud 08-02-2007, 13:36
Verwijderd
Pfff. Dalijk weer naar de psych en ik zie dr tegenop. Ik heb geen zin om weer helemaal binnenstebuiten gekeerd te worden, dat is me al te vaak gebeurd. Ba. Ik wil alleen maar liggen en tegen hem aankruipen en verder niks. Ik heb hem nodig, en net nu doet zijn foon stom/is zijn btg op. Het lukt allemaal niet zo goed vandaag.
Oud 08-02-2007, 13:41
Ann
Ann is offline
Die rok =O morgen is hij er gewoon als het goed is. Ik ben er al zoooo lang naar op zoek <33 En nog maar 6, 10, 46, 57 en nog wat dagen, en dan allemaal leuke dingetjes =)
Oud 08-02-2007, 13:45
Miracle
Miracle is offline
Bedankt rare kwast, voor het duimen. Het heeft geholpen.

De reis gemaakt zonder noemswaardige vertraging, alleen met een beetje gedoe. Maar dat maakt niet meer uit, ik hoef vandaag niet ver weg meer.

Wel grappig, 3x ingehaald door de sneeuw en toen ik bij m'n ouders was begon het pas echt wit te worden.

Trouwens, in mijn deel van Maastricht was het tot half negen droog hoor, daarna was ik weg, dus dat weet ik niet.

Hier sneeuwt het nu nog steeds, ik hoop dat de chaos een beetje uitblijft.
Oud 08-02-2007, 13:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik baal van m'n 6,1 voor wiskunde. Ik had echt het idee dat ik 'm toch beter had gemaakt, maar ik gaf veel te weinig uitleg en heb daardoor echt heel veel puntjes verloren. Nu sta ik nog maar een 7,2 en ik heb nog maar 68%.
Oud 08-02-2007, 14:07
da leentjuh
da leentjuh is offline
Nog steeds geen verwijzing binnen.. Faxen duurt toch geen dagen voor zover ik weet..
Oud 08-02-2007, 14:10
Missy
Missy is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 08-02-2007 @ 14:41 :
Die rok =O morgen is hij er gewoon als het goed is. Ik ben er al zoooo lang naar op zoek <33 En nog maar 6, 10, 46, 57 en nog wat dagen, en dan allemaal leuke dingetjes =)
Foto?

Sneeuw, sneeuw <3. Ik ben eigenlijk een beetje ziekjes, maar ben stiekem even naar buiten in de sneeuw gegaan. En ik verveel me vandaag, dus ga ik maar een beetje nuteloos zijn.
Oud 08-02-2007, 14:28
Verwijderd
Het afvallen gaat goed en ook school gaat beter. Hoera!
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-02-2007 @ 12:54 :
Regen? Ik heb toch echt een paar uur sneeuw gezien (vanaf een uur of 7 al, tot 11 ofzo). Maar 't blijft niet echt liggen, vormt alleen een miserabele drap op straat. Maar wel sneeuw dus. (En voor de duidelijkheid; ik woon ook in Maastricht )

Gisteren weer een doorbraakje, en ik vind het bij nader inzien zeer fijn dat ik niet trots op mezelf ben, omdat ik dan de drempel alleen maar hoger maak. Dus dit is prima zo

hmm vreemd. Goed, ik was pas om 9.30 wakker, dus van daarvoor weet ik niks, maar toen lagen er echt maar een paar vlokjes sneeuw en alleen op het dak en daarna heeft het voor het grootste deel geregend. alleen op de stoep lag een beetje drap maar dat is nu ook allemaal weg .
Verwijderd
Vanmorgen was ik nog vrolijk enzo en nu niet meer. Kutgevoel
+ geen zin om te werken, er komt toch niemand door die sneeuw :/
Oud 08-02-2007, 14:31
Ann
Ann is offline
Citaat:
Missy schreef op 08-02-2007 @ 15:10 :
Foto?

Tadaa Sara Kroos had hem een keer aan met de lama's en vanaf die tijd was ik verliefd op die rok
Oud 08-02-2007, 14:36
Verwijderd
Citaat:
lentekriebel schreef op 08-02-2007 @ 15:28 :
hmm vreemd. Goed, ik was pas om 9.30 wakker, dus van daarvoor weet ik niks, maar toen lagen er echt maar een paar vlokjes sneeuw en alleen op het dak en daarna heeft het voor het grootste deel geregend. alleen op de stoep lag een beetje drap maar dat is nu ook allemaal weg .
Hier is nu ook alles weg en regent het. Jammer, maar ik vind het wel fijner dan overal enge sneeuw, ik kan niet fietsen met sneeuw.

Brrr, ik tril helemaal van de zenuwen Heb me net 20 minuten op staan maken en zie er nu vrij acceptabel uit, echt een huizenkoper. Heb een paar keer m'n handtekening getest, ik ga tekenen met m'n nieuwe achternaam, hopelijk levert dat geen problemen op, maar met m'n oude naam kan ik niet tekenen, die is te lang. Over dat soort dingen maak ik me nu dus druk. Maar goed; alles komt vast goed
Oud 08-02-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-02-2007 @ 15:36 :
Hier is nu ook alles weg en regent het. Jammer, maar ik vind het wel fijner dan overal enge sneeuw, ik kan niet fietsen met sneeuw.

Brrr, ik tril helemaal van de zenuwen Heb me net 20 minuten op staan maken en zie er nu vrij acceptabel uit, echt een huizenkoper. Heb een paar keer m'n handtekening getest, ik ga tekenen met m'n nieuwe achternaam, hopelijk levert dat geen problemen op, maar met m'n oude naam kan ik niet tekenen, die is te lang. Over dat soort dingen maak ik me nu dus druk. Maar goed; alles komt vast goed
succes!
Oud 08-02-2007, 14:48
Verwijderd
bah, dacht ik even iets lekkers zonder calorieën gevonden te hebben, is het weer bedrog... suikervrij ja, maar nog steeds 255kcal per 100gr (mentos sugarfree).
Oud 08-02-2007, 15:14
Verwijderd
Citaat:
lentekriebel schreef op 08-02-2007 @ 15:48 :
bah, dacht ik even iets lekkers zonder calorieën gevonden te hebben, is het weer bedrog... suikervrij ja, maar nog steeds 255kcal per 100gr (mentos sugarfree).
Dan is het toch geen bedrog? Ze zeggen niet dat het geen calorieën bevat, alleen dat het suikervrij is...en daar is niets aan gelogen. Snoepgoed bevat nu eenmaal kcal. 255 kcal per 100 gram valt in dit geval btw wel mee; je eet er geen kilo van op een dag.
Oud 08-02-2007, 15:16
Nebel
Nebel is offline
Wat zou ik toch graag een tijdje fit zijn, of iig niet ziek zijn... Dit is echt niet leuk.. en zeker nu ik net het idee kreeg dat ik een beetje leuk sociaal leven opgebouwd had.. Kan ik er alsnog niets mee .
Oud 08-02-2007, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 08-02-2007 @ 16:14 :
Dan is het toch geen bedrog? Ze zeggen niet dat het geen calorieën bevat, alleen dat het suikervrij is...en daar is niets aan gelogen. Snoepgoed bevat nu eenmaal kcal. 255 kcal per 100 gram valt in dit geval btw wel mee; je eet er geen kilo van op een dag.
Ja ok, je hebt gelijk, maar suikervrij inpliceert dat er geen calorieën inzitten. Ik bedoel, bij vla kan ik het me nog voorstellen dat de calorieën uit vet komen, maar bij zoiets als mentos toch niet? Ik vraag me af waar ze vandaan komen. Er zitten wel 82,5 g koolhydraten in. En behoren deze zoetstoffen (of enkele hiervan) niet tot de suikers: isomalt, maltitolsiroop, xylitol, mannitol, sorbitol, sucralose?
Oud 08-02-2007, 15:34
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Whaha, wat nou weeralarm
Hier in Leeuwarden is het net pas begonnen met sneeuwen en dan ook heel zachtjes. LOL. Heel het land in rep en roer.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten