Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In een ei zit cholesterol en vroeger dacht men dat daarvan je cholesterolspiegel omhoog zou gaan, maar nu blijkt dat dit wel meevalt en je cholesterolspiegel sneller stijgt bij het eten van onverzadigde vetten ed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
doe je bodybuilding ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verzadigde, plantaardige vetten zijn juist goed. De hype is helaas dat alle verzadigde vetten slecht zijn waardoor bijvoorbeeld McDonalds gestopt is met gebruik van palmolie. Terwijl dat juist stabiel is bij hoge temperatuur; dus perfect voor frituren. Nu gebruiken ze koolzaadolie...
||
Citaat:
enne Cardiocirquit, Cirquittraining, HST enz enz zat manieren om je cardio met kracht te combineren. @ Martine1986: ei is niet de beste bron, gevarieerd is altijd beter en in vlees zitten wel meer essentiele aminozuren.
||
Citaat:
volgens mij heeft ei toch echt een hogere PDCAAS-waarde (hoeveelheid essentiele aminozuren gecorrigeerd voor de verteerbaarheid) dan vlees (in ieder geval rundvlees en varkensvlees, kip weet ik niet).
||
Citaat:
kcal is kcal eiwit kost meer energie om te verteren dus van 100 gram koolhydraten word je vetter dan 100 gram eiwit. als je genoeg drinkt en geen nieraandoening hebt hebben je nieren nergens last van. drink je veel WATER +- 5 liter per dag en je pis is nog kanariegeel (duid op hoger concentratie ureum - afvalproduct met daarin de stikstofatomen van de gegeten eiwitten) dan kun je eens denken minder te nemen omdat die extra eiwitten dan blijkbaar allemaal worden omgezet naar koolhydraten. verder is het wel zo dat als je snel aankomt in vet en/of veel honger hebt meer eiwit kan helpen doordat de verzadiging na een eiwitmaaltijd hoger is je moet je whey eigenlijk in bulk ook alleen maar direct na de training nemen. in cut kun je melk vervangen door whey met water. gewoon zorgen dat je niet te hoog boven onderhoud komt en dan word je echt niet dik. en dit zal ook nooit alleen aan de eiwitten liggen, maar het is niet zo dat je van eiwitten niet dik kunt worden
|||
Citaat:
Heb het hier op dvd, zal ongetwijfeld wel op het net te vinden zijn. Citaat:
Daar komt bij dat aan eiwitpreparaten vaak mineralen en vitaminen zijn toegevoegd voor een snelle en betere opname. Zodat je "het anabole raam" (efect dat in het uur na training ontstaat) optimaal benut.
Laatst gewijzigd op 12-02-2007 om 09:33. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik eet namelijk weer te weinig ei ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |