Oud 18-02-2007, 14:37
Herman15
Herman15 is offline
Goeiemidag,

als ik uitga dan begin ik altijd enorm te zweten onder mn oksels met gevolg als 2 vlekken. Dit vind ik zeer kloten want zo kan ik nooit een ''strakker'' shirt aan doen.
Ik gebruik gewoon deo dus daar licht het niet aan. Iemand een idee wat ik er tegen kan doen??

BVD
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 15:08
Balance
Balance is offline
Nou iedereen zweet toch wel met het uitgaan? Het is er bloedheet en je bent aan het dansen.. Lijkt mij niet zo'n probleem eigenlijk. Alsof mensen naar je oksels kijken.
Maar goed, je kan donkerkleurige shirtjes aan doen en kijken naar de stof van de shirtjes die je aantrekt.

Verder zou je ook Odorex Extra Dry kunnen proberen. Dat 'verstopt' je zweetklieren als het ware, waardoor veel mensen daar veel minder door zweten. Alleen is het niet heel goed voor je, dus ik zou me wel beperken tot het uitgaan dan.
Oud 18-02-2007, 15:09
Bloem
Bloem is offline
Of Syneo5
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 16:11
Hakuna
Hakuna is offline
Wat een luxe probleem, zeker bang dat je met je strakke shirtje niet in de smaak valt bij homo's.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 16:25
Ieke
Ieke is offline
Let op de kleur van je shirt, bij de ene kleur valt het veel meer op als het nat is dan bij de andere. Moet je gewoon proberen bij welke het het minste opvalt.
Oud 18-02-2007, 17:22
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Cornel schreef op 18-02-2007 @ 17:11 :
Wat een luxe probleem, zeker bang dat je met je strakke shirtje niet in de smaak valt bij homo's.
Slaat niet echt ergens op he?

Maar Ts, de kleur kan nog wel eens uitmaken. In zwart vallen zweetvlekken meestal niet op. Blauw en rood kun je het beste mijden. Als het even kan kun je er ook een dun (wit) shirtje onder dragen, zodat die het zweet opneemt en je het dus amper ziet.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 17:51
gurl19
gurl19 is offline
Ik heb altijd of een t-shirt zonder mouwen of met kapmouwen aan, of een zwart t-shirt. Dan zie je niets!

Ik gebruik ook wel eens Odorex Dry in het weekend. Dat spul is ideaal voor zo nu en dan. Lijkt me idd niet goed om dit spul regelmatig te gebruiken. En het is ook niet zo duur als Syneo5. Maar het werkt ook iets minder maar voor mij werkt het voldoende.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 18:18
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
mn zusje plakt dan altijd inlegkruisjes in haar trui onder haar oksels :') maar dat is voor jou zeker geen optie he?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 18:34
Hulk
Hulk is offline
ik vind het voor een vrouw even idioot...
Oud 18-02-2007, 18:52
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 18-02-2007 @ 19:18 :
mn zusje plakt dan altijd inlegkruisjes in haar trui onder haar oksels :') maar dat is voor jou zeker geen optie he?
haha, dan moet je ook niet al te hard zweten want dan zie je zo'n vlek en dan in het midden een droog stuk in de vorm van een inlegkruisje
Oud 18-02-2007, 18:55
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik wil uberhaupt niet nadenken over mogelijke gevolgen.

probeer die odorex maar eens, even 's avonds deppen, 's ochtends wassen en het helpt aardig tegen zweetvocht.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 19:43
Herman15
Herman15 is offline
Citaat:
Cornel schreef op 18-02-2007 @ 17:11 :
waar jij allemaal over fantaseert heb ik geen behoefte aan mooie mafkees
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 22:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
maar even serieus, gaaaast waar maak jij je druk om. als ik in een kroeg sta zweet ik ook als een dolle, maar who gives a fuck. je bent er om gezellig te doen, niet om je druk te maken om zweetplekken. en ga er anders voor de gein eens op letten, je bent echt bij lange na niet de enige. en sommigen zweten meer dan anderen dus misschien zijn jouw zweetplekken wel de grootste van de kroeg. maar dan kan je wel zeggen dat je de grootste kerel bent want zweten is zo mannelijk als een stijve krijgen, om maar even iets mannelijks te noemen.
Oud 19-02-2007, 01:35
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Herman15 schreef op 18-02-2007 @ 20:43 :
waar jij allemaal over fantaseert heb ik geen behoefte aan mooie mafkees
Dan hou die PM waar je de gay naar mij uithangt maar voor je!

Ik geil niet op jongetjes met bezwete oksels!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 18:36
somerblond
somerblond is offline
Volgens mij is er laatst met het beste idee van NL zon soort van "inlegkruisje voor je oksel" uitgevonden. Maar die had niet gewonnen volgens mij. Dat zou wel handig zijn
Tip: Anders dan doe je gewoon een velletje WC papier bij je oksel. Dan moet die wel blijven zitten..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 19:28
Iduna
Iduna is offline
Het beste kun je synthetische stoffen vermijden en dus kiezen voor katoen of zo. Maar zweten doet iedereen, daar is niks mis mee hoor. Zolang het maar niet stinkt.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 17:01
Herman15
Herman15 is offline
Citaat:
Cornel schreef op 19-02-2007 @ 02:35 :
Dan hou die PM waar je de gay naar mij uithangt maar voor je!

Ik geil niet op jongetjes met bezwete oksels!
weinig kans dat ik je ooit wil haha ik kan nu wel hier iets neerzetten waarvoor ik waarschijnlijk gebant zou worden dus doe maar niet.. ga trainen misschien krijg je dan dames achter je aan?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten