Aan de andere kant durft diegene het zelf misschien niet en vind deze tamaartje dat ze haar talenten (?) moet gaan ontplooien. Ik vind wel dat vrienden soms zulke dingen mogen doen.
Desalniettemin voelt het wat raar om tegen jou, tamaartje, kritiek te gaan geven op het gedicht van iemand anders. Tenzij we het over je tweede persoonlijkheid hebben

.
Anyway, dit is een gedicht dat ik vroeger misschien ook wel geschreven had kunnen hebben. Nu ik 18 ben vind ik er weinig meer aan. Het zijn gedachtengangen, een beetje wazig en los van elkaar opgeschreven, zogenaamd mysterieus, waarschijnlijk geschreven in een neerslachtige bui, naar het zwarte donker starend e.d. Er zijn net niet genoeg woorden om een gedicht te vormen, het is heel voorzichtig. Er word ook geen punt gemaakt: er is niet echt een doel. Ik zou de volgende keer een gedicht proberen te schrijven met een bepaald concreet onderwerp, voor de oefening.
Het hangt er een beetje vanaf hoe oud je vriendin is, of ik er wat in zie. Als ze ook veertien is kan ze zich nog best ontwikkelen, dan zou ik haar zeggen veel te oefenen en lezen.