Hallo mensen,
Ik heb nog wat vervelende puistjes bij mijn wangen, neus en voorhoofd die ik nu langdurig heb. Ik ben bijna 22 dus het mag wel eens afgelopen zijn.
Puistjes op andere plekken komen en gaan, en daar klaag ik niet meer erg over.
Ik ben hiermee naar de huisarts geweest en die heeft me een 1,5 maand een middel gegeven. Het word wel minder, maar als ik rood ben(wat ik snel word) zijn die puistjes wel heel goed zichtbaar. Volgens de arts waren het geen littekens.
Voor de rode huid gebruik ik ook het middel"cetomacrogol creme en niveau for men sensitive". Stimuleren deze soms ook de ance?
litteken
Voor de ance ben ik voor de 2de keer naar de huisarts gegaan, en heb nu een ander middel als de vorige keer gekregen. Het vorige middel maken puisjes wel kleiner, maar liet deze niet verdwijnen. Dit middel heeft ze ook nog niet laten verdwijnen. Maar ik hoop dat dat binnenkort wel van toepassing is. Ik zie geen naam op het product staan dus kan deze niet met jullie delen.
ik probeer er veel aan te doen om deze weg te krijgen. Ik ga naar de sauna, Ik sport veel, Ik drink karnemelk, ik drink veel water, ik eet gezond en gebruik dat middel van de huisarts.
Heeft iemand anders nog advies?
|