Oud 15-03-2007, 13:50
Verwijderd
Heren, Dames,

Ik ben op zoek naar een krantenbericht over een gevecht tussen twee personen waarbij er een om het leven is gekomen of bijna dood is en waarvan beide partijen uit hele andere culturen komen. Hoe meer etnische verschillen er bestaan tussen de twee groepen hoe beter. Het liefste heb ik dat de zwarte de blanke iets heeft aangedaan en de blanke een rijke was die verder geen vlieg kwaad doet. Weet iemand hier toevallig een voorbeeld van?
Advertentie
Oud 15-03-2007, 13:52
Melpomene
Melpomene is offline
Sla anders even een willekeurige Amerikaanse krant open...
Oud 15-03-2007, 13:54
Verwijderd
Citaat:
aaronrdevil schreef op 15-03-2007 @ 14:50 :
Heren, Dames,

Ik ben op zoek naar een krantenbericht over een gevecht tussen twee personen waarbij er een om het leven is gekomen of bijna dood is en waarvan beide partijen uit hele andere culturen komen. Hoe meer etnische verschillen er bestaan tussen de twee groepen hoe beter. Het liefste heb ik dat de zwarte de blanke iets heeft aangedaan en de blanke een rijke was die verder geen vlieg kwaad doet. Weet iemand hier toevallig een voorbeeld van?
Hahaha. Ben je serieus?
Oud 15-03-2007, 13:55
arPos
arPos is offline
kan wel regelen dat er zo'n krantenbericht over jou word gemaakt
Oud 15-03-2007, 13:56
Melpomene
Melpomene is offline
Ben jij zwart en is hij blank en rijk ? ;p
Oud 15-03-2007, 14:00
Joostje
Joostje is offline
stormfront.org of ikhaatnegers.nl lijkt me een betere plek om aan dit soort berichten te komen.
Oud 15-03-2007, 14:01
Verwijderd
www.IhateNiggers.com

THIS SITE IS FOR ADULTS OVER 18 AND LEGALLY ABLE TO VIEW ADULT MATERIALS ONLY!

Omg :')
Oud 15-03-2007, 14:03
Melpomene
Melpomene is offline
Oud 15-03-2007, 14:03
Verwijderd
Je hebt geklikt he! Zou ik niet doen, zusje!
Oud 15-03-2007, 14:08
Melpomene
Melpomene is offline
Ja ieuw, maar ik zag bovenin , gay,pussy etc en voordat de plaatjes waren opgeladen had ik hem al weer weggeklikt (a)
Oud 15-03-2007, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 15-03-2007 @ 15:08 :
Ja ieuw, maar ik zag bovenin , gay,pussy etc en voordat de plaatjes waren opgeladen had ik hem al weer weggeklikt (a)
Ja, ik ook. Maar foei Joostje.
Oud 15-03-2007, 14:10
Melpomene
Melpomene is offline
jij linkte
Oud 15-03-2007, 14:12
Verwijderd
Jullie zetten me op het idee! Hij kwam met een Nederlandse variant wat niet bestaat (gat in de markt!) en jij met je Amerikaanse shit. Ik trek een conclusie en whoops, ik denk dat McCaine het wel leuk vindt.
Oud 15-03-2007, 14:15
Melpomene
Melpomene is offline
Geniale naam eigelijk
Oud 15-03-2007, 14:16
Verwijderd
Jongens,

Ik weet dat het erg grappig klinkt allemaal, maar ik ben wel serieus. Ik ga een betoog schrijven waarin ik enkele theorien moet verwerken welke gaan over posities, rollen, instituties e.d. die toegepast moet worden op een bepaald conflict en dit leek mij wel erg handig. Ik ben bezig met zoeken op nederlandse websites, maar ik er weinig racistisch' op vinden, dus als jullie wat weten zou dat alsnog erg handig zijn.
Oud 15-03-2007, 14:20
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
aaronrdevil schreef op 15-03-2007 @ 15:16 :
Jongens,

Ik weet dat het erg grappig klinkt allemaal, maar ik ben wel serieus. Ik ga een betoog schrijven waarin ik enkele theorien moet verwerken welke gaan over posities, rollen, instituties e.d. die toegepast moet worden op een bepaald conflict en dit leek mij wel erg handig. Ik ben bezig met zoeken op nederlandse websites, maar ik er weinig racistisch' op vinden, dus als jullie wat weten zou dat alsnog erg handig zijn.
Ik snap eigelijk niet hoe die '' zwarte die een rijke blanke berooft die geen vlieg kwaad doet'' in dat plaatje past Of bedoel je tendieuze berichtgeving?
Oud 15-03-2007, 14:21
Verwijderd
Er zijn vast genoeg racistische moorden maar weinig in de variant waarnaar je op zoek bent, denk ik.

Antwerpen geschokt door brute aanval op klaarlichte dag

Van onze correspondent

Een 18-jarige skinhead heeft gisteren in het centrum van Antwerpen een vrouw en een kleuter doodgeschoten. Volgens de politie was racisme zijn motief.
Een getuige verklaarde dat hij kort na elf uur met een vriend stond te praten, toen een in het zwart geklede man zich tussen hen door drong. Op enige afstand kwam een Malinese vrouw aangelopen met een blank meisje op een fietsje. De man haalde een zwaar kaliber karabijn tevoorschijn en schoot eerst de vrouw en toen het kind zonder aanleiding dood. De vrouw was een au pair die op het kind paste. Zij zou zelf zwanger zijn geweest.

Later bleek dat de man kort daarvoor al op een Turkse vrouw had geschoten die op een bankje op een plein zat. De vrouw liep een klaplong op en raakte in shock. Na de moord op de vrouw en het meisje draaide de dader zich nog om naar de getuigen. Die zochten dekking, waarna de man in een rustig tempo verder liep. Een toegesnelde politieman beval hem nabij de Grote Markt drie keer om zijn wapen te laten zakken. Toen hij dat bleef weigeren, schoot de agent hem in de buik.

De Antwerpenaar heeft lang haar, maar is van opzij kaalgeschoren. Hij droeg zwarte kleding en extreemrechtse tekens en ging volgens de politie uiterst koel te werk. Op grond van zijn uiterlijk en het feit dat de man geen banden had met zijn slachtoffers, gaat de politie ervan uit dat zijn motieven racistisch waren. Maar vanwege zijn verwonding kan hij waarschijnlijk pas vandaag worden verhoord. Hij heeft geen strafblad.

Afgelopen weekend deed zich ook in Brugge een ernstig incident voor. Vijf skinheads sloegen zo hard in op een Franse jongen van Afrikaanse afkomst dat hij in coma is geraakt. Vanavond wordt in Brugge een stille mars voor hem gehouden.

De Belgische premier Guy Verhofstadt riep alle gemeenschappen op om beheerst te reageren: „Wij moeten vermijden dat onze samenleving in een spiraal van geweld terechtkomt.”

Enkele jaren geleden leidde de moord op een Marokkaanse jongeman door zijn Vlaamse buurman nog tot rellen in Antwerpen.

Bron: http://www.trouw.nl/hetnieuws/europa...d+in+Belgi%EB+
Oud 15-03-2007, 14:25
Verwijderd
Racistische moord in Liverpool

(Novum/AP) - Een zwarte tiener is zaterdag in een ziekenhuis in het Britse Liverpool overleden aan de verwondingen die hij de avond daarvoor opliep toen een man die racistische taal uitsloeg een bijl in zijn schedel sloeg. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

Het slachtoffer, de 18-jarige Anthony Walker, zijn vriendin en een familielid stonden vrijdagavond laat op de bus te wachten, toen een man hen begon uit te schelden vanwege hun huidskleur. Het drietal ging daar niet op in, maar vertrok om moeilijkheden te voorkomen naar een halte verderop, aldus de politie. Een groep van drie of vier mannen achtervolgde hen echter en toen een van die mannen Walker te lijf ging met een bijl, renden diens vriendin en familielid weg om hulp te halen. Toen ze een paar minuten later terugkwamen zagen ze Walker liggen met een bijl in zijn schedel.

"We hebben hier te maken met een wrede en niet uitgelokte aanval op een jonge zwarte man, waaraan naar wij aannemen een racistisch motief ten grondslag lag", zei het hoofd van de recherche in Liverpool, Peter Currie. Volgens de politie hebben zich de laatste tijd meer incidenten met een racistische achtergrond voorgedaan in de buurt waar Walker werd vermoord.

Bron: http://archief.nieuws.nl/2005-7-31/3...d_in_Liverpool
Oud 15-03-2007, 14:28
Melpomene
Melpomene is offline
Er zijn echt weinig berichten te vinden over negers die een racistische moord op een blanke begaan. Helaas!
Oud 15-03-2007, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 15-03-2007 @ 15:28 :
Er zijn echt weinig berichten te vinden over negers die een racistische moord op een blanke begaan. Helaas!
Oh, over Amerikaanse gangsters wordt gewoon weinig geschreven. :')
Oud 15-03-2007, 14:34
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 15-03-2007 @ 15:31 :
Oh, over Amerikaanse gangsters wordt gewoon weinig geschreven. :')
Die begaan geen racistische moorden dus of de ts daar wat aan heeft?
Oud 15-03-2007, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 15-03-2007 @ 15:34 :
Die begaan geen racistische moorden dus of de ts daar wat aan heeft?
Er zullen vast een aantal nog rotter dan gewone rotte appels tussen zitten. Vergis je niet!
Oud 15-03-2007, 14:37
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 15-03-2007 @ 15:36 :
Er zullen vast een aantal nog rotter dan gewone rotte appels tussen zitten. Vergis je niet!
Bewijs maar eens. Tjeempie dit soort berichten onderstreept gewoon even dat het blanke ras tuig is
Oud 15-03-2007, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 15-03-2007 @ 15:37 :
Bewijs maar eens. Tjeempie dit soort berichten onderstreept gewoon even dat het blanke ras tuig is
Een negroïde moordenaar haalt het nieuws gewoon niet meer. Té gewoontjes.
Oud 15-03-2007, 14:43
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 15-03-2007 @ 15:41 :
Een negroïde moordenaar haalt het nieuws gewoon niet meer. Té gewoontjes.
Omg demonisatie

BTW O.J was onschuldig!!!11
Advertentie
Oud 15-03-2007, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 15-03-2007 @ 15:43 :
Omg demonisatie

BTW O.J was onschuldig!!!11
Jij dan met je BLANKE RAS, dit dat?!

Ja, Hitler trouwens ook!!1
Oud 15-03-2007, 14:52