Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En flirten kan heel goed zijn voor je zelfvertrouwen. (a) En single zijn is goedkoper vaak, in reiskosten, dingen die je samen doet en cadeautjes die je voor elkaar koopt.
||
Citaat:
Als ik nu wat ga drinken met collega's had ik eerst best vroeg zin om naar huis te gaan en bij mijn vriendje in bed te kruipen, terwijl ik nu altijd tot het einde blijf. Het is niet zo dat je verplichtingen hebt ofzo, maar je wil ook gewoon bij iemand zijn. En ik geloof het ook bijna niet maar ik ben ook afgevallen sinds het uit is, en dat komt niet doordat ik niets meer eet ofzo! ![]() Verder leer ik mijn vriendinnen nóg beter en 'anders' kennen (wat ik bij de meesten als positief ervaar) En ik heb nu het gevoel dat de tijd een klein beetje heeft stilgestaan toen ik met hem had, alsof ik me nu als een razende aan het ontwikkelen ben ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-04-2007 om 16:10. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Samen met je vriendin op vakantie gaan lijkt me echt helemaal niks...... Ik zie kerels die een vriendin hebben wat gelijk voor hun alles. Ze laten de rest links liggen en zijn bijna dagelijks bij hun vriendin. Ze nemen het gelijk te serieus, en willen tegenwoordig alles met zijn tweetjes doen. Laatst gewijzigd op 06-04-2007 om 18:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, de voordelen... hm, het grootste voordeel vind ik dat er gewoon niet zo veel gedoe is. Vriendjes kosten veel nadenkwerk en veel meer emotiegezeur dan gewone vrienden (bij mij dan). Ik twijfel bij m'n vrienden nooit of ik ze wel in mijn toekomst wil; bij mijn vriendje vraag ik nog wel eens af of het allemaal wel zo'n goed idee is (of dan maak ik me zorgen of híj het nog wel een goed idee vindt, dat bedenk ik bij vrienden ook nooit). En m'n vriendje heeft meer/diepere invloed op m'n gevoelens dan andere mensen, dat vind ik eigenlijk ook niet wat. Dus zonder vriendje heb je dat gezeik niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het enige voordeel wat ik me kan bedenken is dat ik zeeën van tijd over heb. Ik spreek nu veel vaker met vriendinnen af en neem meer relax tijd voor mezelf. Daarentegen mis ik wel een hoop dingen, zoals gewoon samen zijn, samen slapen, samen naar vrienden en familie. Ehh, eigenlijk alles wat je samen doet ![]()
||
Het grootste voordeel vind ik het gevoel van vrijheid, met niemand rekening hoeven houden, doen wat ik leuk vind en met wie ik op dat moment leuk vind.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, de meeste dingen zijn dan nu ook al wel genoemd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ok, ik geef toe. Het is een beetje soft gevoelsmatig gelul.
||
Citaat:
![]() Ik bedoelde nadelen van het single zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Promiscuiteit - Totaal geen "verplichtingen". Alhoewel het betwistbaar is hoe verplicht het is. Het kost simpelweg een hoop tijd die je graag besteed als een relatie leuk is. Maar het kan wel degelijk ten koste gaan van tijd die je aan vrienden besteed. - Onafhankelijk van je relatie. Dat wil zeggen: Een relatie die goed is voegt wat toe aan je leven, maar eentje die kut is kan je echt enorm down laten voelen. It works both ways naar mijn mening. - Flirten zonder verantwoording / schuldig voelen. Dit is voor mij een hele zwakke maar ja sommige hechten er misschien meer waarde aan.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het enige nadeel is dat ik nu duurder uit ben, maar ach.. dat heb ik wel voor hem over. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens, ik zie geen overtuigende voordelen in single zijn. Anders was ik nu wel single. Van relatie naar single kan immers altijd, omgekeerd is het een pak moeilijker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
@ drlove, ik verklaar een relatie niet heilig en ik lees op dit forum ook echt dingen waarvan ik denk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Hardeschijf] Wat is sneller? InDoSaiYaN | 28 | 22-02-2006 01:54 | |
Liefde & Relatie |
Als je nooit versierd wordt... meisje833 | 106 | 25-01-2005 07:52 | |
Liefde & Relatie |
1000 redenen -bambi- | 68 | 13-12-2004 20:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Muziek |
Wat heeft Queen dat andere (rock)bands niet hebben? TMLWKY | 98 | 22-07-2002 12:54 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit een vriendje gehad ydnew | 56 | 05-03-2002 20:12 |