Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
ontopic: Ik vindt het niet kunnen, maar het is wel afhankelijk van de manier waarop (en vanuit wat voor achtergrond) hij het heeft gedaan hoe erg het is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Eerst zo hard verrot slaan en schoppen totdat ie aan de voorkant niet weet dat ie aan de achterkant nog leeft, dan hem helemaal doof gillen, het vastbinden op een stoel in een donkere kelder, zijn mannelijkheid afsnijden en foto's van zijn naakte pielemans op het internet zetten.
Lijkt me wel zo eerlijk...
||
![]() |
Citaat:
![]() anders... aangenaam ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
hm, ik zit nu te denken. hoe erg zal ze het zelf vinden?? ze bedenkt zichzelf nog niet eens om het uit te maken. maar als ze dit echt niet vond kunnen, had ze allang een serieus gesprek met hem gehad neem ik aan... ik bedoel, ze is niet zo verlegen, want anders had ze geen naaktfoto's van zich laten maken.
die jongen is gewoon niet te vertrouwen, tenzij je nooit hebt gezegd dat hij ze aan niemand mocht laten zien e.d. als je er zelf niet geheimzinnig over doet naar anderen toe, zal je vriend ook zoiets hebben van: ze vindt het vast niet zo erg. maar dan nog had ie eerst toestemming moeten vragen. dus ik snap niet waarom je het niet uitmaakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ze zelf geen serieuze reactie meer geeft gaat ie dicht... ![]() Want dit is wel heel vaag, en wat voor antwoord kun je hier nou eigenlijk op geven behalve: 1) haal de foto's van internet af 2) wat vind je er zelf van? 3) vind je het een rotstreek; maak het dan uit. 4) Vind je t wel leuk, probeer er dan wat aan te verdienen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Jij hebt het veroze en ik heb het bedacht ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja, ik denk nu echt zo mijn eigen keldertje in, met een oude houten stoeltje erin, vol met touwen en heel groot plakband... en een jammerend (ex)vriendje erop.... en maar martelen die zooi hahaha! Nee, daar is mijn eigen vriendje veel te lief voor, die zou zoiets nooit doen...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mjah, maar deze topic is toch niet serieus volgens mij, dus ik ben het een beetje zat... Komt de topicstartster terug om te klagen dan wordt dit eerst ff opgeruimd en dan gaat ie weer open. ![]() (mits aangetoond dat dit serieus is ghehe ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 16:02. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Seksualiteit |