Oud 11-07-2002, 23:23
Verwijderd
degene die mijn laatste topics al gelezen hebben over de jongen die "nooit iets voor mij gevoeld heeft" weten vast al waar deze over gaat. Nu ben ik dus over hem heen en nou gaat hij stom doen. Hij doet echt alles om mij te irriteren. Als hij toch 'nooit' wat voor mij gevoeld heeft zou ik hem toch geen ene moer kunnen schelen? Of is dit weer zo'n 'ik ben stoer' actie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2002, 23:46
Angeles
Angeles is offline
Ik denk dat hij diep in zijn hart toch wel baalt dat hij je kwijt is en dat hij zich zo heeft laten manipuleren door zijn vrienden, maar dat zou hij nooit toegeven. Als je hem echt niks deed zou hij je wel met rust laten. Hij kan er niet mee omgaan en hij kan het niet goed hebben dat hij toch nog wat voor je voelt en daarom gaat hij vervelend lopen doen.

Mijn advies? Negeer hem totaal. Hij is gewoon te kinderachtig voor woorden. Het feit dat hij zich zo door zijn vrienden heeft laten sturen en het voor hun heeft uitgemaakt is al zeer onvolwassen, maar als je dat al doet, wees dan een vent en leg je neer bij de consequenties van je keuze. Dat kan hij dus duidelijk niet.

Dus negeer hem en als je hem aan ziet komen, loop dan gewoon weg of kijk de andere kant uit, doe of hij niet bestaat. He ain't worth it.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 08:09
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik-ben-stoer-actie.

Zelfde reden als waarom een jongen vaak snel weer een vriendin zoekt als het uit is met z'n ex, als zij het uit heeft gemaakt.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 10:09
Verwijderd
thanx!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken