Oud 29-03-2007, 20:37
P750K
P750K is offline
Hallo,

Ik weet het niet meer. Ik ben hopeloos verliefd op een meisje. Ik vind haar echt het mooiste en liefste meisje op aarde. Maar ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Ik weet niet of ze mij ook ziet zitten, neig naar niet, maar weet niks zeker. Ik zie haar nogal vaak (school) maar praat eigenlijk niet zo veel met haar. Soms als ik naar haar kijk, krijg ik wel een blik terug, maar weet niet of dit expres zo is of toevallig. Ik ben veelste verlegen om haar aan te spreken en ik denk ook niet dat zij het wel zou doen.

Wat moet ik doen? Ik ben echt heel erg veliefd, maar ontzettend bang omdat ik niet wat wat zij vind en of ze me uberhaupt leuk vind.

Bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2007, 20:56
Qimm
Qimm is offline
Haar toch gewoon aanspreken en niet direct laten merken dat je haar zooooo leuk vind, dat schrikt af.
Het is mooi weer, vraag of ze mee gaat wat drinken op een terrasje of ergens een ijsje eten. Als het klikt dan merk je dat snel genoeg.
Oud 29-03-2007, 21:19
P750K
P750K is offline
Oke, heel erg bedankt.
Weet niet of ik dat wel durf . Maar zal het proberen. Zal het dan maar via msn ofzo doen, gaat toch net iets makkelijker, al is dat wel minder persoonlijk natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 21:31
Zwoek
Zwoek is offline
Praat je wel veel op msn met haar?

Ik zou het zelf veel leuker vinden als een jongen het me direct zou vragen. Maar als je het toch niet durft, dan kun je het ook wel over msn vragen. Je merkt dan inderdaard wel snel genoeg of ze je ook leuk vindt.
Oud 29-03-2007, 21:49
P750K
P750K is offline
Niet vaak, wel eens. Ze is bijna nooit online. Ik denk dat ik wel zie hoe het deze week loopt, en daaruit opmaak of het nog zin heeft om het te vragen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 22:03
Magican
Magican is offline
Je zou eens wat met haar af kunnen spreken. Maar dat is maar een gekke gedachte van een gekke forummer, ik zou niet naar mezelf luisteren. Tiedelliedee, hopsakee, ik ben weer weg!
Oud 29-03-2007, 22:18
dallie
dallie is offline
Ik denk dat je je in het eeuwige dillemma bevindt tussen achter de realiteit komen die mogelijk niet fijn is, of het tot in den treure kunnen wegdromen. Als je echt wat met haar wil, zul je toch een actie moeten ondernemen. Anders blijft het bij dromen. Is niet erg, maar besef wel dat je kansen steeds kleiner worden want uiteindelijk is er vast een andere jongen die haar aan de haak slaat en dan houdt het dromen voor je op
Oud 30-03-2007, 06:21
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zou proberen om steeds meer met haar te praten. Wat meer contact met haar te zoeken Dan merk je gauw genoeg wat haar gevoelens zijn.
Oh, en niet meteen vertellen dat je verliefd bent, dat blijkt later wel uit de dingen die je doet
Oud 30-03-2007, 06:53
Metal
Metal is offline
Je zou een keertje iets met haar kunnen gaan drinken in een café oid en dan een beetje een serieus gesprek voeren. En dan dus een beetje letten op haar lichaamstaal . Dat heb je snel genoeg door hehe.

Dan weet je dat ze geinteresseerd is.
Oud 30-03-2007, 09:11
stout!
stout! is offline
Misschien ben ik ouderwets, maar doe het niet over msn. Zéker niet als je haar nog niet veel in het echt gesproken hebt. Dan is namelijk meteen duidelijk.
Oud 30-03-2007, 09:21
Ploek
Ploek is offline
Ik vind dat je beter niet meteen iets met haar kunt afspreken.
Als je haar bijna nooit spreekt is dat nogal veel verandering. Sowieso is te kans groot dat als jij met haar afspreekt, terwijl je op school niet met haar durft te praten, de date heel stroef verloopt.
Je kunt beter op school 3 keer een stroef gesprek hebben en de 4e keer een normaler gesprek, dan dat je een date 'verpest'.

ga iets meer in haar buurt zitten tijdens de les, vraag haar naar huiswerk/boeken/\die vervelende of leuke docent.
Oud 30-03-2007, 15:06
Verwijderd
Ja idd, als je haar nooit spreekt op school kun je beter daar beginnen. Je hoeft helemaal niet meteen een boeiend geinspireerd gesprek te voeren, gewoon een gesprekje over of zij het ook zo'n moeilijke toets vond is al heel wat. Of ga inderdaad een keer naast haar zitten, of ga bij haar zitten in de pauze (evt met een smoesje of flauw grapje waarom je daar gaat zitten). En als je naar haar kijkt en ze kijkt terug, glimlach dan naar haar
Als dat een paar keer goed gaat kun je haar natuurlijk wel voor een simpele date vragen. Misschien kun je als vuistregel nemen: als je makkelijk genoeg met haar praat om haar in het echt uit te nodigen ipv op msn, dan is dat het goede moment

Mijn vriend was al een hele tijd verliefd op mij terwijl wij alleen maar bij elkaar in de klas zaten en elkaar nooit spraken, totdat we gingen samenwerken bij het maken van een werkstuk en daardoor best wat tijd doorbrachten met overleggen, en nu zijn we ruim vier jaar samen, dus als je de kans krijgt om met haar samen te werken: doen!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 15:09
P750K
P750K is offline
Oke, heel erg bedankt iedereen! Ik denk dat ik er wel veel aan heb en dat ik er ook veel aan zal hebben . Zal wel wat meer contact zoeken op school, en zien hoe het loopt.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 13:03
igfy
igfy is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-03-2007 @ 07:53 :
En dan dus een beetje letten op haar lichaamstaal . Dat heb je snel genoeg door hehe.

OMG, zoveel van die dingen die hier beschreven staan doe ik altijd onbewust naar bijna iedereen. Het is een beetje eng...
Oud 06-04-2007, 15:39
P750K
P750K is offline
Mischien vind je ze onbewust allemaal leuk?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 10:38
madelief21
madelief21 is offline
hey,

Je moet niet te veel opmaken, en al helemaal niet te veel conclusies trekken....
Ze is niet duidelijk tegenover jou, als jij duidelijk tegenover haar zal worden zit de kans erin dat je haar wegjaagd. Als je geen duidelijkheid vraagt zit de kans erin dat je haar met de tijd vergeet en anders dat je nog tijdenlang in dit gevoel vast zal blijven zitten. Dus er moet wel iets gaan gebeuren.... als zij niets op msn zegt waarom blokkeer je haar niet dan gewoon op msn beetje kwellend om te kijken naar een scherm waar zij online staat en het feit dat ze niets tegen je zegt.... lijkt me absoluut niet fijn hoor. je kan op haar afstappen en leuk gaan praten met haar...... je kan het ook via haar vriendin spelen en een praatje maken met haar en zo langzamerhand het gesprek naar haar toe.... niet te veel natuurlijk het moet wel lijken dat je ze allebei erg aardig vindt... ik vind je situatie heel complex... maar goed, ik ben meestal niet zo ingewikkeld in dit opzicht hoor... als ik iemand leuk vindt laat ik dat ook wel iets duidelijker merken.... ! groetjes x
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 12:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
P750K schreef op 29-03-2007 @ 21:37 :
Hallo,

Ik weet het niet meer. Ik ben hopeloos verliefd op een meisje. Ik vind haar echt het mooiste en liefste meisje op aarde.
Hou er rekening mee dat als je jezelf zo ver laat komen, je alleen maar veel harder op je bek gaat als blijkt dat ze je niet ziet zitten (en de kans is aanwezig, ik ken genoeg meisjes die ik leuk vind welke een HELE vreemde smaak kwa kerels hebben). Dus: probeer niet te verliefd te worden op iemand waar je nog niet mee gezoend hebt enzo

Edit: oh, oud topic...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 14:33
Rioto
haar aanspreken. als je je kans laat liggen en je ziet dr straks lopen met een andere gozer , sla je jezelf voor je kop.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten