Oud 08-07-2002, 19:40
french kiss
french kiss is offline
zeggen jullie ik hou van jou tegen je ouders/zusjes/broers??(of omgekeerd)
zoja -> hoevaak en in welke omstandigheden?
Oud 08-07-2002, 19:42
fucking hero
fucking hero is offline
nope
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 19:44
Verwijderd
Echt bijna nooit...
M'n moeder zegt t misschien nog weleens ofzow..
Maar ook niet echt vaak.
Ik had vroeger een nogal zieke, onzekere tijd waarin ik vijfhonderd keer per dag vroeg "hou je veel van mij?"
Maar verderz niet ofzow...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 21:09
alpha
alpha is offline
Tja, wij hebben nog al een vage familie, en we zeggen het aan de ene kant als grapje maar we menen het wel. Mijn moeder zegt het wel.

Trouwens, kussen jullie je broer/zus/vader/moeder/andere familieleden ook? (Niet denken aan verjaardagen enzo)
Oud 08-07-2002, 21:15
Gothic
Gothic is offline
Nee, nooit eigenlijk
Oud 08-07-2002, 21:34
french kiss
french kiss is offline
Citaat:
alpha schreef:
Tja, wij hebben nog al een vage familie, en we zeggen het aan de ene kant als grapje maar we menen het wel. Mijn moeder zegt het wel.

Trouwens, kussen jullie je broer/zus/vader/moeder/andere familieleden ook? (Niet denken aan verjaardagen enzo)
nee
Oud 08-07-2002, 21:57
Piccola
Piccola is offline
Een jaar geleden ofzo zeiden we toch wel regelmatig ff 'ik hou van je' hoor. We zeiden het vaak meer als een grapje ofzo, maar we meenden het natuurlijk wel! In dat jaar is alleen erg veel veranderd. De banden zijn nogal verpest. Nu zeg ik nooit meer 'ik hou van je' tegen mijn familie! En zij ook niet meer tegen mij. Mijn broer is uit huis dus die zie ik maar weinig. Hij zegt af en toe nog wel dat ie van me houdt. Dat zeg ik dan ook tegen hem. Dat vind ik altijd wel heel fijn, omdat mijn broer en ik vroeger nooit met elkaar om konden gaan enzo. Das gelukkig veranderd sinds hij in het leger zit.

Ik kus mijn familie dus ook (bijna) nooit. Omdat ik mijn broer dus zo weinig zie zoen ik hem wel altijd ff als ie hier is.

Het valt me wel op dat mijn vader me de laatste week al wel meerdere keren heeft gevraagd of ik nog wel van hem hou enzo.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 22:05
stout!
stout! is offline
Ik ben meestal wel diegene die zegt 'ik hou van jou'... maar ik geloof dat ze ook wel van mij houden

Met mijn zus heb ik een haat/liefdeverhouding (zij haat mij, ik hou van haar)

Nee ik heb wel een fijne familie, we houden van elkaar enzo
Oud 08-07-2002, 22:06
Verwijderd
Daar zijn we met zijn allen te bot voor
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 22:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef:
Daar zijn we met zijn allen te bot voor
In de Vs doen ze het wel, is heel warm familie ding, altijd zeggen ze: I love you als ze naar bed gaan
Oud 08-07-2002, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
In de Vs doen ze het wel, is heel warm familie ding, altijd zeggen ze: I love you als ze naar bed gaan
We zijn vaak zelfs te lui om ook maar de ander goede nacht te wensen En dat doe ik bijna met iedereen op MSN :/
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 22:58
zus en zo
zus en zo is offline
mn ma zegt wel es: hou je nog een beetje van me?
en dan mompel ik maar wat... zeg t niet zo makkelijk tegen familie.
Oud 08-07-2002, 23:06
Verwijderd
Nee, dat zeg ik nooit...ik heb het geloof ik ook nog nooit tegen enig familielid gezegd. Ik vind het zo vanzelfsprekend dat ik het niet nog eens verbaal hoef te onderstrepen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 01:00
little lady
little lady is offline
Ik zeg het alleen nog tegen mn beste vrienden en mn vriendje

Heb het al eeuwen niet tegen mn moeder gezegd, we hebben zoveel ruzie dat ik niet eens weet of ze überhaupt wel van me houdt..

Kan ook nooit ik hou van jou zeggen als ik het niet meen..
Mn exvriendje zei nadat we 2 dagen hadden "ikhouvanje"..
Maar ik kon het gewoon niet terugzeggen, want ik hield op dat moment niet van hem..
Oud 09-07-2002, 14:01
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Ik vind het zo raar dat als je in die Amerikaanse films kijkt bij een telefoongesprek, ze nooit "goodbye" zeggen, ze kwakken de telefoon er altijd meteen op.
Mja, das erg offtopic, sorry, maar het valt me altijd wel op...

ontopic:

Nee eigenlijk nooit, het is meer iets vanzelfsprekends, denk ik.
Oud 09-07-2002, 14:02
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee, dat zeg ik nooit...ik heb het geloof ik ook nog nooit tegen enig familielid gezegd. Ik vind het zo vanzelfsprekend dat ik het niet nog eens verbaal hoef te onderstrepen.
Ja, kijk, precies, dat heb ik ook.
Oud 09-07-2002, 17:06
Aurora
Aurora is offline
Ik zeg het niet, ik doe het wel.
Oud 09-07-2002, 17:40
AtHell
AtHell is offline
zulke dingen zeg je alleen als je het meent en als je als standaart zin zowiest opdreunt verliest het ook zijn waarde.
Oud 09-07-2002, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:

Niej altyd... ma wel als ze weggaan enzow.. zijn ze anders mee dan europeanen.

bij mij thuis, ik zeg nooit ik hou van je tegen mn famillie en zoenen al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 20:01
sientjuh
sientjuh is offline
Praktisch nooit.
We weten ook wel dat we erg veel van elkaar houden denk ik
Ik zeg het soms wel tegen mn zusje.
Zij heeft het erg moeilijk op dit moment.
Voelt zich eenzaam, heeft een eetstoornis...
Ze heeft gewoon veel behoefte aan steun en liefde en die wil ik haar dan dus ook geven.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 23:02
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ehm nee, zeg ik nooit.

Wel zeg ik af en toe (op emotionelere momenten) ik haat je/jullie waarbij rationeel dan de toon zo onserieus mogelijk maak. - maar dat telt volgens mij niet
Oud 11-07-2002, 08:51
Spyker
Spyker is offline
Nee, eigenlijk nooit. Behalve misschien in sommige uitzonderlijke situaties. Het is vanzlfsprekend. Wel zeg ik af en toe tegen anderen: "ik hou van mijn broertje" of zo iets
Oud 11-07-2002, 08:59
CryptapiX
CryptapiX is offline
wel eens tegen me nichtje..
dan is het zo van ik hou van je hoor
- jah ik ook van jouw

maar das meer als grapje
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:03
punkyfish
punkyfish is offline
nee. heb het wel ooit een keer gezegd nadat ik een ongelooflijke ruzie met mijn moeder had gehad waarin ik alles er uit gooide wat me dwars zat hier thuis (en dat is nogal veel ), toen zei ik daarna 'maar dat zegt niet dat ik niet van je houhou' en toen moest ze heeeel hard huilen en ging ze me knuffelen dat was eng mja. voor de rest niet. tegen mijn vader niet omdat ik simpelweg niet van hem houd, en tegen mijn zus niet omdat uhm, ja, wij zeggen dat gewoon niet.
Oud 11-07-2002, 11:17
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
nee nooit, en feliciteren gaat ook met moeite.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2002, 15:20
girl18
girl18 is offline
nee we zijn geen full house familie.. die elkaar elke minuut van de dag knuffelen.. BLEGH we zijn natuurlijk ook familie zoals maraid whit childeren..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 15:26
UnUsual
UnUsual is offline
ik heb *soms heel irritant* een hele goede band met mijn ouders en broers, maar ik hou van jou... dat zeggen we alleen maar voor de gein eigenlijk
Oud 11-07-2002, 17:31
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
wij ook eigenlijk nooit,
en net als al eerder was gezegd:
het is gewoon bijna vanzelfsprekend
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:27
Verwijderd
Ik zeg het tegen niemand.... maar ik weet het van mijn ouders Ik bedoel, het komt wel eens op in gesprekken en zo als we het hebben over liefde of zo of ons gezin en ja dan houden we wel van elkaar. Maar we zeggen het eigenlijk vrijwel nooit. Hoogstens een 'love ya'. Engels is makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:29
luckyleo
luckyleo is offline
never, nog nooit ;ik hou van je' gezegt tegen ook maar iemand, Dat bewaar ik nog (zit er trouwens wel aan te komen)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:44
pompelmoesappeltje
pompelmoesappeltje is offline
Citaat:
french kiss schreef:
zeggen jullie ik hou van jou tegen je ouders/zusjes/broers??(of omgekeerd)
zoja -> hoevaak en in welke omstandigheden?
euh ik zeg de laatste tijd vaak als m'n moeder aant zagen is van ' hanne je hebt weer je sokken opgestapeld in je kamer zodat je een heel derde wereldland kan bevoorraden van sokken !', dan zeg ik zo bv van ' oh ja ik hou ook van jou, ik ben weg daahaag '

en dan moet ze der is om lachen ofzo , in zo'n situaties zeg ik het beswel vaak of ook
'hou je nog van mijhij ?'

... mjah ik bedoel ze weten dat wel, daarvoor hoef ik dat niet 65667 keer per dag gaan zeggen...

ik heb et nog nooit echt gezegd in situaties waar ik bloedserieus ben, mijn moeder heeft het 1keer gezegd toen ik me diep triest voelde en ellendig in m'n bed lag enzo toen is ze mee beginnen wenen, en heeft ze gezegd 'ik zie je graag'

en persoonlijk vind ik 'I love you' der makkelijker uitrollen dan ik hou van je... dan nog liever ik zie je graag ofzo... + als je zo constant in amerika hoort zeggen van 'I love you' verliest het aan sterkte en geloofwaardigheid... Ik word gewoon misselijk als ze in 7th heaven dat om de 5sec zeggen tegen elkaar en dan ook nog elkaar overladen met knuffeltjes enzo

Citaat:
alpha schreef:

ja zo 's morgens alsk wakker word geefk m'n ouders een kusje enzo en 's avonds, of af en toe alsk wegga en ik nog de energie kan opbrengen om heb een kus te geven, bij mijn broer doek et nooit....

andere familieleden geven we telkens een kus als we ze zien en als we weggaan enzo...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:48
liefebees
liefebees is offline
zeg het alleen na ruzies (2x per jaar ofzo ) en als ik m'n moeder een tijdje niet gezien heb of iets dergelijks.
had het ook op m'n moederdag-kaartje van dit jaar gezet.

geef d'r wel altijd 's morgens en 's avonds een zoen en soms wanneer ze uit d'r werk komt ofzo.

m'n vader heb ik bijna 2 jaar niet gezien dus daar zeg ik het sowieso niet tegen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten