Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een jaar geleden ofzo zeiden we toch wel regelmatig ff 'ik hou van je' hoor. We zeiden het vaak meer als een grapje ofzo, maar we meenden het natuurlijk wel! In dat jaar is alleen erg veel veranderd. De banden zijn nogal verpest. Nu zeg ik nooit meer 'ik hou van je' tegen mijn familie! En zij ook niet meer tegen mij. Mijn broer is uit huis dus die zie ik maar weinig. Hij zegt af en toe nog wel dat ie van me houdt. Dat zeg ik dan ook tegen hem. Dat vind ik altijd wel heel fijn, omdat mijn broer en ik vroeger nooit met elkaar om konden gaan enzo. Das gelukkig veranderd sinds hij in het leger zit.
Ik kus mijn familie dus ook (bijna) nooit. Omdat ik mijn broer dus zo weinig zie zoen ik hem wel altijd ff als ie hier is. Het valt me wel op dat mijn vader me de laatste week al wel meerdere keren heeft gevraagd of ik nog wel van hem hou enzo. |
![]() |
|
Ik ben meestal wel diegene die zegt 'ik hou van jou'... maar ik geloof dat ze ook wel van mij houden
![]() ![]() ![]() Met mijn zus heb ik een haat/liefdeverhouding (zij haat mij, ik hou van haar ![]() Nee ik heb wel een fijne familie, we houden van elkaar enzo
||
Citaat:
![]()
|
Ik zeg het alleen nog tegen mn beste vrienden en mn vriendje
Heb het al eeuwen niet tegen mn moeder gezegd, we hebben zoveel ruzie dat ik niet eens weet of ze überhaupt wel van me houdt.. Kan ook nooit ik hou van jou zeggen als ik het niet meen.. Mn exvriendje zei nadat we 2 dagen hadden "ikhouvanje".. Maar ik kon het gewoon niet terugzeggen, want ik hield op dat moment niet van hem..
||
Citaat:
Ik vind het zo raar dat als je in die Amerikaanse films kijkt bij een telefoongesprek, ze nooit "goodbye" zeggen, ze kwakken de telefoon er altijd meteen op. ![]() Mja, das erg offtopic, sorry, maar het valt me altijd wel op... ontopic: Nee eigenlijk nooit, het is meer iets vanzelfsprekends, denk ik.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mij thuis, ik zeg nooit ik hou van je tegen mn famillie en zoenen al helemaal niet. |
![]() |
|
Praktisch nooit.
We weten ook wel dat we erg veel van elkaar houden denk ik ![]() Ik zeg het soms wel tegen mn zusje. Zij heeft het erg moeilijk op dit moment. Voelt zich eenzaam, heeft een eetstoornis... ![]() Ze heeft gewoon veel behoefte aan steun en liefde en die wil ik haar dan dus ook geven. |
![]() |
|
![]() |
nee. heb het wel ooit een keer gezegd nadat ik een ongelooflijke ruzie met mijn moeder had gehad waarin ik alles er uit gooide wat me dwars zat hier thuis (en dat is nogal veel
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zeg het tegen niemand.... maar ik weet het van mijn ouders
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() en dan moet ze der is om lachen ofzo ![]() ![]() 'hou je nog van mijhij ![]() ![]() ![]() ... mjah ik bedoel ze weten dat wel, daarvoor hoef ik dat niet 65667 keer per dag gaan zeggen... ik heb et nog nooit echt gezegd in situaties waar ik bloedserieus ben, mijn moeder heeft het 1keer gezegd toen ik me diep triest voelde en ellendig in m'n bed lag enzo ![]() ![]() ![]() en persoonlijk vind ik 'I love you' der makkelijker uitrollen dan ik hou van je... dan nog liever ik zie je graag ofzo... + als je zo constant in amerika hoort zeggen van 'I love you' verliest het aan sterkte en geloofwaardigheid... Ik word gewoon misselijk als ze in 7th heaven dat om de 5sec zeggen tegen elkaar en dan ook nog elkaar overladen met knuffeltjes enzo ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() andere familieleden geven we telkens een kus als we ze zien en als we weggaan enzo... |
![]() |
|
zeg het alleen na ruzies (2x per jaar ofzo
![]() had het ook op m'n moederdag-kaartje van dit jaar gezet. geef d'r wel altijd 's morgens en 's avonds een zoen en soms wanneer ze uit d'r werk komt ofzo. m'n vader heb ik bijna 2 jaar niet gezien dus daar zeg ik het sowieso niet tegen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
@ DDolly en Regenboog df | 67 | 09-05-2015 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en genegenheid, belangrijk voor ons mensen..? TheCreator | 33 | 07-09-2007 21:23 | |
Liefde & Relatie |
broer relatie met beste vriendin :s coldplayfan | 11 | 19-05-2004 16:29 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met een familielid... Gothic | 36 | 31-10-2003 17:38 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met familie Evito | 10 | 27-01-2003 15:20 | |
Liefde & Relatie |
Trouwen Gatara | 19 | 18-07-2002 21:16 |