grappig, ik heb precies hetzelfde meegemaakt. alleen zaten we met meerdere personen in huis (4prersonen). Hij en nog iemand waren de hoofdhuurder en ook hij had onze huurgeld vergokt.
op een gegeven moment werden we door de huurbaas het huis geschop doordat hij al een paar maanden huur niet had betaald. was ook wel een naai actie van onze huisbaas aangezien ze al onze spullen gewoon op straat had gegooid

. Ik kon me nog herrineren dat daar minstens mijn hugo boss pak van 500 euro bij zat

.
en die gozer die al het geld had vergokt, was op een gegeven moment ook spoorloos. Maargoed, ik en een ex huisgenoot van mij zijn ook niet vies van af en toe gokken. zodoende zijn we hem al een paar keer tegengekomen in hc

. We hebben hem aangesproken, regelingen getroffen etc etc maar niets hielp. Wel elke keer als we hem tegenkwamen kregen we iets van 100 euro maar dat is lang niet genoeg. Die huisgenoot van me heeft zelf nog eens een keer met hem gevochten.
anyway, dat was dus inmiddels 4 jaar geleden en tot op heden krijg ik alleen al nog 2700euro van hem en ik heb hem inmiddels al 2 jaar niet meer gezien. Andere huisgenoten krijgen iets minder van hem dan ik.
we zijn trouwens ook nog naar de politie geweest maar die deden geen ene mallemoer. Ze zijden dat het onze eigenschuld was