Laat me het allemaal even uitleggen. Ik ben al sinds twee jaar samen met mijn vriendin en we hebben het altijd leuk gehad.
Nou merk ik de laatste tijd, dat als ze gaat werken bij haar vader's restaurant ze bijna iedere keer moet 'overwerken'. Ook steeds vaker als ze uitgaat met haar vriendinnen en ik vraag met wie, dan zegt ze; O die ken je toch niet.
We hebben de laatste tijd steeds minder contact en het lijkt wel alsof ze met vermijdt.
Pas ging ze weer uit met haar 'vriendinnen', en ze zou daarna bij mij komen slapen. Ik keek uit mijn raam 's nachts, en ik zie haar uit een auto stappen aan het begin van de straat, en de auto omdraaien en wegrijden. Geen van haar vriendinnen hebben een auto en ik denk niet dat haar ouders haar om 3:45 nog naar huis zouden hebben gebracht.
Dus ik wilde haar betrappen, dus de laatste keer dat ze uitging ging ik buiten wachten toen ik die auto weer hoorde. Ik verstopte me achter mijn Cita'tje en ik zag dat er benzine uit de uitlaat lekte. Mijn vraag is nu dus, kan ik dit zelf maken of zal ik hem naar de reperateur moeten brengen?
|