Oud 07-01-2013, 08:23
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een aantal dingen, de bedoeling is dat het dingen zijn waar je niets meer mee doet en die geen waarde hebben, iets wat je normaal weg zou doen of nu in de weg ligt, want ik wil niets gaan overkopen. Eventuele verzendkosten wil ik wel voor mijn rekening nemen als het geen gekke bedragen worden, als het groot en veel is, wil ik wel een andere oplossing zoeken.

Waardeloze munten
Ik zoek allerlei metalen munten, oud geld waar je niks meer mee kunt doen zoals guldens en peseta's en wat nog allemaal, land maakt niet uit. Het mag geen verzamelwaarde hebben, tenzij je er vanaf wilt zonder er iets voor te krijgen. Nepmunten en boodschappenwagenmunten, speelgoedgeld mag ook, als het maar van metaal is (munten met gekleurde teksten op, kan ik dan weer niets mee). Munten die nog geldig zijn, maar die een hele lage geldwaarde hebben (zoals onze eurocenten), zijn ook welkom, ook uit andere landen.

Klokken
Klokken die nog werken, maar die voor de rest gesloopt, bewerkt en uit elkaar gehaald mogen worden, zijn erg welkom.

Sleutels
Dan zoek ik sleutels die geen slot meer hebben (ze mogen nog een slot hebben, maar ik hoef het slot niet). Van de dagboeksleuteltjes die uitwisselbaar zijn tot cilinderslotsleutels. Ook decoratieve sleutels mogen. Mocht je een ouderwetse hangslotcombinatie hebben (dus met een grote sleutel, niet met een cilinderslot) ben ik wel geïnteresseerd in de combinatie.

Kapotte sieraden

Tot slot ben ik op zoek naar kapotte bling met strasssteentjes. Glazen of plastic steentjes, voor mijn part echte, grootte maakt niet uit. Nepparels (ook plastic) zijn ook welkom.

Clipoorbellen

Ik zoek ook oude clipoorbellen waar niks meer mee gedaan wordt, het hoeven zelfs geen paren te zijn. Clipoorbellen zijn oorbellen die je kunt dragen als je geen gaatjes hebt.
Spoiler

Laatst gewijzigd op 22-05-2013 om 07:21.
Advertentie
Oud 09-01-2013, 21:10
steffanx3
steffanx3 is offline
Vraag:
Ik ben erg nieuwschierig waarom je dit allemaal nodig heb?
Oud 10-01-2013, 10:00
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb nog een la vol met oude sieraden waar ik niks meer mee doe. Waarschijnlijk zit daar wel het een en ander tussen wat je kunt gebruiken Zal binnenkort eens voor je kijken.
Oud 10-01-2013, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Vraag:
Ik ben erg nieuwschierig waarom je dit allemaal nodig heb?
Voor schilder- en knutselprojecten en om te gebruiken als props bij larp.

Citaat:
Ik heb nog een la vol met oude sieraden waar ik niks meer mee doe. Waarschijnlijk zit daar wel het een en ander tussen wat je kunt gebruiken Zal binnenkort eens voor je kijken.
<3
Oud 10-01-2013, 12:42
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb hier: oude, zilver(look) ringen, al dan niet met parel of steen
Drie gekleurde armbandjes (roze, paars en blauw) met kleine strassteentjes erin (die mag je er zelf uit peuteren )
Plastic parelarmbandjes
Kettinghangers met strasstenen erin
Zilver(look) kettingen. Kapot of ik doe er niets meer mee.

Zeg het maar!
Oud 10-01-2013, 13:41
Verwijderd
Ik wil ze graag hebben! Hou ze even bij tot we misschien naar de hondenshow gaan en anders even wegen en kijken hoeveel het zou kosten om te verzenden.
Oud 10-01-2013, 13:46
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, goed idee Scheelt verzendkosten, inderdaad.
Oud 25-01-2013, 12:56
bloodyb
bloodyb is offline
Ik heb nog wel buitenlandse munten voor je. Laat maar weten of je ze wil hebben.
Oud 25-01-2013, 13:17
Verwijderd
Graag! Veel? Weinig? Verzendbaar?
Oud 25-01-2013, 13:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Onze voordeur heeft een nieuw slot, dus je mag mijn oude voordeursleutel hebben en ik heb ook nog wel oude sieraden die je hebben mag. De sleutel is alleen niet mooi of decoratief. LARPing?
Oud 25-01-2013, 13:49
Verwijderd
Indeed ^^ Nou ja, de niet decoratieve sleutels niet overigens die zijn voor een vaag kunstproject. Ooit.

Maar graag! Als je wil kijken of dat verzendbaar is via de post zonder dat het stukken van mensen gaat kosten?
Oud 25-01-2013, 14:00
bloodyb
bloodyb is offline
Wat oud engels en frans geld met o.a. van die rare 7 hoekige munten. Ik kan het opsturen zonder dat het jou of mij wat kost dus laat maar weten.
Oud 25-01-2013, 14:21
Verwijderd
Je hebt pm!
Oud 31-01-2013, 11:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Zodra ik tijd heb zal ik de boel hier op z'n kop zetten en kijken wat ik allemaal voor je heb
Oud 01-02-2013, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Zodra ik tijd heb zal ik de boel hier op z'n kop zetten en kijken wat ik allemaal voor je heb
<3
Oud 22-05-2013, 07:17
Verwijderd
Een bump, want er is iets nieuws bijgekomen, ik voeg het toe aan de startpost, het gaat over clipoorbellen.
Oud 09-06-2013, 09:23
larsmeister
larsmeister is offline
Ik heb nog veel eurocenten
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten