Ik werd dus als gewoonlijk om half 7 wakker om me op te frissen, aan te kleden, me haar te doen, op te maken, snel een boterham naar binnen proppen en vervolgens me fiets pakken en naar school sjeezen. Toen ik binnenkwam ging meteen de bel, dus moest ik me haasten naar me kluisje wat niet lukte omdat het een drukte van jewelste was en toen ik er eindelijk aankwam de 2e bel al ging.. Ik rende naar boven en mocht gelukkig nog net de klas binnen, anders had ik me weer is om 8 uur mogen melden. Maar dat zat er niet in

. Na veel gelul over meeldraden en dat soort shit ging de bel en begon ik keihard te gillen, waardoor dat mens boos werd omdat het examens waren. Dus toen zei ze dat ik voor de volgende les maar even een samenvatting moest maken van alle dingen die ik gedaan had. kuuuut dus. Daarna informatica, mijn favoriete bezigheid daar is hyves, wat natuurlijk nooit mag. Maar deze x mochten we een powerpoint presentatie maken; JIPPIE! niet dus, maar mijn presentatie ging dus over een vriendin, keigaaf dus. Ik ging daarin uitleggen waarom ze een lekkerding, keigaaf en lief is! daarna nederlands; Grammatica!

Dat is echt het ergste van de hele dag, op frans na. Daarna lekker pauze vieren, met een lekkere roze koek ( Mijn favoriete snack voor tussendoor )
Toen die op was, na veel geuitdeel, ging de bel, en liep iedereen naar frans; waar de stuudjes al voor de deur stonden omdat die bang zijn te laat te komen. Ik moest natuurlijk weer geoverhoord worden terwijl ik het niet had geleerd, echt kut. Daarna hadden we techniek, met mijn favorietje ; HANS! we moesten een plastic bakje ofzo maken, wat mij natuurlijk totaal niet lukt. toen kregenwe te horen dat ons laatste uur gym uitviel, YEAH! ik haat dat, met dat stomme balslaan enzo, net of je dat voor een beroep nodig hebt

Na een uur gelul van die meester ging de bel en mocht ik naar huis

Daar deed ik m'n Joggingbroek en een shirt aan, om daarna me te haasten voor dansen. Toen we eindelijk bij dansen aankwamen ( 20 minuten!! telaat door een ongeluk) kwam het stomme nieuws dat dat mens stopte, en we dus een andere lerares kregen; Floes. Saaai, want die had ik al welleens gehad, en die is keistreng. Toen ik thuiskwam kreeg ik een heerlijke tosti, die ik nu aan het opeten ben.
Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee