Oud 31-05-2007, 18:29
Vreemde-eend
Vreemde-eend is offline
Ik werd dus als gewoonlijk om half 7 wakker om me op te frissen, aan te kleden, me haar te doen, op te maken, snel een boterham naar binnen proppen en vervolgens me fiets pakken en naar school sjeezen. Toen ik binnenkwam ging meteen de bel, dus moest ik me haasten naar me kluisje wat niet lukte omdat het een drukte van jewelste was en toen ik er eindelijk aankwam de 2e bel al ging.. Ik rende naar boven en mocht gelukkig nog net de klas binnen, anders had ik me weer is om 8 uur mogen melden. Maar dat zat er niet in . Na veel gelul over meeldraden en dat soort shit ging de bel en begon ik keihard te gillen, waardoor dat mens boos werd omdat het examens waren. Dus toen zei ze dat ik voor de volgende les maar even een samenvatting moest maken van alle dingen die ik gedaan had. kuuuut dus. Daarna informatica, mijn favoriete bezigheid daar is hyves, wat natuurlijk nooit mag. Maar deze x mochten we een powerpoint presentatie maken; JIPPIE! niet dus, maar mijn presentatie ging dus over een vriendin, keigaaf dus. Ik ging daarin uitleggen waarom ze een lekkerding, keigaaf en lief is! daarna nederlands; Grammatica! Dat is echt het ergste van de hele dag, op frans na. Daarna lekker pauze vieren, met een lekkere roze koek ( Mijn favoriete snack voor tussendoor )
Toen die op was, na veel geuitdeel, ging de bel, en liep iedereen naar frans; waar de stuudjes al voor de deur stonden omdat die bang zijn te laat te komen. Ik moest natuurlijk weer geoverhoord worden terwijl ik het niet had geleerd, echt kut. Daarna hadden we techniek, met mijn favorietje ; HANS! we moesten een plastic bakje ofzo maken, wat mij natuurlijk totaal niet lukt. toen kregenwe te horen dat ons laatste uur gym uitviel, YEAH! ik haat dat, met dat stomme balslaan enzo, net of je dat voor een beroep nodig hebt Na een uur gelul van die meester ging de bel en mocht ik naar huis Daar deed ik m'n Joggingbroek en een shirt aan, om daarna me te haasten voor dansen. Toen we eindelijk bij dansen aankwamen ( 20 minuten!! telaat door een ongeluk) kwam het stomme nieuws dat dat mens stopte, en we dus een andere lerares kregen; Floes. Saaai, want die had ik al welleens gehad, en die is keistreng. Toen ik thuiskwam kreeg ik een heerlijke tosti, die ik nu aan het opeten ben.
Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Oud 31-05-2007, 18:31
Verwijderd
Nice.
Oud 31-05-2007, 18:41
Ryan.
Ryan. is offline
Ik heb het helemaal gelezen.
Oud 31-05-2007, 18:44
Vreemde-eend
Vreemde-eend is offline
Was dat lezen zo erg, omdat je doet?
Oud 31-05-2007, 18:46
Verwijderd
James Bond alert.

edit: , anders hoor ik er niet bij.
Oud 31-05-2007, 18:46
Electriq
Electriq is offline
ik doe ook
Oud 31-05-2007, 18:48
Verwijderd
ik heb geen tijd om te lezen maar het lijkt me heel leuk juist
Oud 31-05-2007, 18:49
Tonsillitis
Tonsillitis is offline

maar hahaha ik vnd het wel een herkenbaar brugwuppenstukje
Oud 31-05-2007, 18:53
Vreemde-eend
Vreemde-eend is offline
zit in de 2e, en het is keidom, maar ik ga oefenen
Oud 31-05-2007, 19:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik zal het trouwens maar even zeggen, er is al een ' vertel wat je gedaan hebt vandaag' topic.
Oud 31-05-2007, 19:07
Vreemde-eend
Vreemde-eend is offline
Ja, ik zag het iets te laat.
en ik heb het sinds net, (tip van vriendin)
dus snapte het niet helemaal.
Oud 31-05-2007, 19:14
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Vreemde-eend schreef op 31-05-2007 @ 19:29 :
ik haat dat, met dat stomme balslaan enzo, net of je dat voor een beroep nodig hebt
dat is zodat de huidige bankzit en chips eet generatie nog wat beweging krijgt en niet helemaal dichtgroeid.
Oud 31-05-2007, 19:15
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Vreemde-eend schreef op 31-05-2007 @ 20:07 :
Ja, ik zag het iets te laat.
en ik heb het sinds net, (tip van vriendin)
dus snapte het niet helemaal.
wat heb je sinds net?
Oud 31-05-2007, 19:42
Verwijderd
waarom ging je gillen?
Oud 31-05-2007, 20:02
Verwijderd
Ik wil hier van alles zeggen maar ik ben bang dat ik dan weer een ban van een maand oploop
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten