Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar enige wat ik al weet is dat je niet voor de dvd versie moet gaan, want als je op hoge kwaliteit filmt dan kan je maar 10mins op dvd krijgen + opstarten en laden enz duurt lang... (enige raad die we momenteel hebben gekregen van fotozaak) Wachten nog op verdere uitleg ![]() Dus als ik meer weet zal ik wel posten ![]()
|
Heb even wat rond gekeken.. Bij Sony is 3CCD een dure aangelegendheid. Maar deze 3CCD cam kost ~500:
http://www.letsgodigital.org/nl/1410...320_camcorder/ Ik zeg trouwens niet dat een 1CCD cam niet goed kan zijn of niet kan voldoen aan jouw verwachtingen van een cam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je de interne harddisk neemt moet je als je thuiskomt wel via dvd brander op dvd zetten. Bij cassette haal je deze gewoon uit en kun je in de kast zetten. Trouwens er is ook prijsverschil tussen high definition en geen high definition camera's.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hier staan wat cams van Sony, maar ik zie nergens (3)CCD staan?
Bedankt voor de moeite trouwens!
Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 20:31. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Om het allemaal nog wat ingewikkelder te maken, die Sony cams hebben 1 CMOS sensor, die zijn lichtgevoeliger dan CCD's met als gevolg dat daarom de beeldruis minder is (zelfde verhaal als ISO bij digicams). |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Aanzetten Canon DV Camcorder vichog | 3 | 17-11-2006 23:49 | |
Software & Hardware |
Camcorder aanschaffen Rachel | 13 | 09-10-2006 12:09 | |
Software & Hardware |