Oud 11-06-2007, 23:36
Arnhemmer64
Arnhemmer64 is offline
Hallo,

Ik studeer dit jaar aan de RU, eerstejaars Nederlands recht. Dit bevalt me goed, studie is wel aardig en daarbuiten is het zeker leuk Maar ik vraag me wel af of dit wel de goede keuze voor mij is. Interesse in geneeskunde heb ik de laatste 2 ŕ 3 jaar opgebouwd, maar aangezien ik toen al in mijn EM-profiel begonnen was en dat heb afgemaakt, en eerlijk gezegd ook totaal nog niet met een studie ná de middelbare school bezig was, zit die mogelijkheid er nu niet meer in. Tenzij ik de vakken scheikunde 1, natuurkunde 1, biologie 2 en wiskunde B1 nog haal. (Correct me if i'm wrong =) )

Weet iemand op welke manieren je dit kunt halen, hoe lang dit duurt enz.?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2007, 02:38
Joyceb
Joyceb is offline
Motto van de dag: Google is your friend.

Tips voor keywords? Geneeskunde Deelcertificaten..

Wordt je doorverwezen naar geneeskunde websites van universteiten enzo.. En jawel hoor, ze geven ook tips waar je het kan halen. Voorbeeld is James Boswell Insituut in Utrecht.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 09:55
Arnhemmer64
Arnhemmer64 is offline
Zijn er mensen die deze route al gevolgd hebben?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 11:00
Roepka
Roepka is offline
Een kennis van mij heeft gedaan. Die had ook EM-diploma gehaald en is toen op het ROC dr certifaten BI1,2 Na1, sk1, Wb1 gaan halen....en kon zich toen opgeven voor de loting. Het beetje aparte is wel dat je met 6VWO-diploma meeloot!!...je EM-cijfers tellen dus!! Dat kan voordelig zijn of juist niet.
Oud 12-06-2007, 12:41
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Roepka schreef op 12-06-2007 @ 12:00 :
Een kennis van mij heeft gedaan. Die had ook EM-diploma gehaald en is toen op het ROC dr certifaten BI1,2 Na1, sk1, Wb1 gaan halen....en kon zich toen opgeven voor de loting. Het beetje aparte is wel dat je met 6VWO-diploma meeloot!!...je EM-cijfers tellen dus!! Dat kan voordelig zijn of juist niet.
behalve als je ook een nieuw profielwerkstuk maakt, dan heb je een geheel nieuw diploma..
Ik heb trouwens ook deelcertificaten gehaald voor sk, na, en wi b (was wel niet voor geneeskunde maar dat doet er verder niet toe), ik ben begonnen met die vakken op de vavo, maar dat vond ik wel zo nutteloos dat ik gewoon zelfstudie heb gedaan en toelatingsexamens voor die vakken op de universiteit (wageningen).
Oud 13-06-2007, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Roepka schreef op 12-06-2007 @ 12:00 :
Dat is belachelijk zeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten