Ik heb de milleniumwisseling gevierd in Londen met een groep vrienden. Idee was in de loop van het jaar ontstaan, en we wilde iets speciaals doen en zo kwamen we uiteindelijk bij Londen terecht.
Was echt supergezellig en superleuk. We zaten in een hostel middenin Soho, als we de deur uit liepen, liepen we altijd vlak langs zo'n dikke man die zichzelf als vrouw verkleed had en zo mensen zijn tent probeerde in te lokken. Kon er wel om lachen

.
Op oudejaarsavond hebben we onszelf allemaal helemaal in het zilver/grijs gestoken (haren zilver gespoten, glittergel in enzo), we hadden zo wel lekker veel bekijks. Het vuurwerk scheen heel mooi geweest te zijn (hoorde ik van mijn ouders, die hebben het op TV gezien), maar wij hebben dat niet echt kunnen zien omdat we alleen maar kruit-dampen zagen

.
Op zich zou ik zo nog eens Oud & Nieuw ergens anders vieren, mijn ouders en mijn broer wonen toch niet meer in Nederland, dus ik heb niet echt van die verplichtingen, maar de familie van mijn vriend woont nog wel hier en die vindt het fijn om bij zijn familie te zijn.