Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Oké, nu moet ik echt gaan leren. ![]() Ik vind het meestal wel intressant om alle topics te lezen. Laatst gewijzigd op 14-06-2007 om 16:05. |
![]() |
||
![]() |
Tof dat de eerste reacties in dit topic binnen komen, heel goed
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, ik wil eventjes kwijt dat ik vrolijk word van de positieve topics hier en van sommige mensen die ontzettend vrolijk posten.^^ De negatievere dingen helpen me als ik me rot voel. Ehm, meer heb ik momenteel niet te melden+ ik moet zo weg. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het forum is zeker minder negatief als een aantal jaren terug, maar wat mij betreft zou het best nog wat meer mogen. Topics als het LJH vind ik goed, mits het niet te negatief wordt, dan heeft het op sommige mensen denk ik juist een averechtse werking. Positieve topics en discussies mogen van mij best wat meer en dan niet als invasie (waarmee ik bedoel dat er bv. een maandlang veel van dat soort dingen gepost worden en dan weer maanden niet), maar regelmatig over langere tijd. Maar dat is iets waar iedereen die dat graag zou willen aan mee kan werken, ik dus ook. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Dan heb ik het dus over topics als.. uhm.. *weet even geen goed voorbeeld, maar echt van die kennistopics ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik denk overigens dat ik met die mening tot een minderheid behoor, daar een groot deel van de leden hier die knuffeltopics wel leuk vind.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"Je doet [A] toch niet goed, je kunt het beter als [B] of [C] doen" in plaats van: "doe niet zo zielig aansteller, dat je [A] doet, iedereen weet dat dat fout is" Ik zie dit meer als positief, mensen komen volgens mij naar dit forum om: 1. Een psychologisch of psychisch probleem waar zij of mensen om hen heen last van hebben te vertellen in de hoop op tips/lotgenoten vinden 2. Dingen psychisch te bespreken die positief zijn, extra blij te worden en positieve ervaringen te delen 3. Te leren over anderen en hun psychologische toestand en zo te leren er mee om te gaan 4. Mensen met psychische/psychologische problemen waar men zelf ervaring mee heeft of heeft gehad verder te helpen en om te leren gaan met het probleem (wat tevens ook bevorderend werkt voor de eigen psyche, anderen helpen is altijd heerlijk). Tsja, met deze groepen bij elkaar krijg je natuurlijk wel een andere groep mensen als op andere fora. Die misschien iets "knuffelbaarder" zijn. Maar daar is niets mis mee ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat dat betreft niet voor anderen denken (mbt dat je een zeurpiet zou zijn oid). En waarom zou je het niet mogen melden als alleen jij er moeite mee hebt? Je hoeft niet voor een ander te melden, dat kan die ander zelf wel als hij dat nodig vindt, jij doet het dus voor jezelf, dan is het toch genoeg als JIJ er moeite mee hebt? Bovendien kun je niet weten of andere leden er moeite mee hebben; als iedereen hetzelfde denkt als jij, dan komt er niemand mee. ![]() ^Dit geldt natuurlijk ook voor anderen. En dan mijn eigen mening erover: Er zijn altijd grensgevallen, dus het is soms ook lastig te bepalen of iets wel of niet kan. Je wilt niet dat posts te erg triggeren, maar je wilt ook geen extreme censuur toe passen (ik iig niet, en veel leden volgens mij ook niet gezien reacties als "maar irl kun je helemaal nergens terecht" ed), dus moet je proberen daar een balans in te vinden. En dat is soms heel erg lastig. Ik vind het iig één van de lastigste dingen aan psychologie. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |