Oud 16-07-2002, 20:39
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
Hallow iedereen!!

Nou kijk ik denk dat ik verliefd begin te worden op een hele goede vriend maar hij heeft al een vriendin maar heel vaak ruzie met haar en ik praat er ook veel met hem over en zeg dan wat ie moet doen zodat het weer goed komt, dat doe ik omdat ik heel veel om hem geef.. maar kijk het is toch beter als ze uit krijgen want ze hebben toch alleen maar ruzie hij zegt dat ie veel van haar houd enz. maar zeg ook dat ze soms kan oprotten ik weet het niet meer hoor wat ie voelt....

kijk wat kan ik nu doen zodat ie heel verliefd op mij word.. ik heb al een x gezoend met hem toen hij met dat kutwijf had dat is het ook echt hoor..

we bellen ook heel veel en als zij dat weet nou dat is niet goed en brengt me ook altijd naar huis ensow.. maar jah weten jullie misschien iets wat ik kan doen?? thnx alvast

Veel liefs MisS Honey
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2002, 20:43
Angeles
Angeles is offline
Niks, gewoon afwachten. Stel dat je jezelf nu in de aanbieding gooit en hem gaat verleiden en hij maakt het daarom uit met zijn vriendin... dat zegt dan misschien ook wel wat over hoe makkelijk hij daarin is.

Voor je eigen eer is het toch ook veel fijner als hij voor jou kiest omdat hij dat echt wil?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 21:12
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Niks, gewoon afwachten. Stel dat je jezelf nu in de aanbieding gooit en hem gaat verleiden en hij maakt het daarom uit met zijn vriendin... dat zegt dan misschien ook wel wat over hoe makkelijk hij daarin is.

Voor je eigen eer is het toch ook veel fijner als hij voor jou kiest omdat hij dat echt wil?
Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 21:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*MiSs HoNeY* schreef:

Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in!
Een '' geeft sarcasme aan, ik neem aan dat je dat niet bedoelde?
Oud 16-07-2002, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:

Een '' geeft sarcasme aan, ik neem aan dat je dat niet bedoelde?
Tis maar goed dat jij er steeds bent om de rolleyes uit te leggen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 22:34
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Tis maar goed dat jij er steeds bent om de rolleyes uit te leggen
Ik word er gek van dat mensen het niet snappen... want ik reageer er meestal wel heftig op als mensen sarcasme naar mij werpen
Oud 16-07-2002, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:

Ik word er gek van dat mensen het niet snappen... want ik reageer er meestal wel heftig op als mensen sarcasme naar mij werpen
mjah, ik kan er soms niet tegen als mensen een topic openen en dan bij een vraag ofzo er drie achter zetten...staat zo raar....
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 22:51
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Mij kan het niet zo veel schelen, als ze het geen goed advies vindt legt ze het toch naast zich neer? Ik heb nog niet veel andere adviezen gezien, dus wat dat betreft...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 08:00
Tactic
Tactic is offline
Wat je niet moet gaan doen is de relatie tussen hem en haar gaan verzieken, want dat is gewoon het laagste wat je kunt doen, op vreemdgaan na.

Rustig afwachten dus!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 13:32
ABrules
ABrules is offline
Geduld is een schone zaak.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 12:38
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
Thnx voor jullie reacties..

Veel liefs..