Op youtube is de onafhankelijke film Four Eyed Monsters in zijn geheel te bekijken. Ik kwam er toevallig op terecht, begon te kijken en vond hem al gauw gaaf. Is een soort autobiografische docu van 70 minuten over de relatie van de twee makers. Ik moet hem nog afkijken, maar na 20 minuten raad ik hem al aan.
WHAT IS THE MOVIE ABOUT?
It's about our lives. Being alone in a city, wanting to be in a relationship but feeling there are no good ways to start a connection and then breaking out of a rut, jumping feet first into something deeper and crazier than either of us expected.
Kijk hem hier:
ik vond het op zich goed te kijken maar het verhaal vond ik een beetje lame en het deed me allemaal maar weinig. af en toe langdradig en op het einde met dat gebitch over en weer had ik zoiets van 'eehhh wtf?'
weet niet wat ze ermee willen bereiken eigenlijk. als film op zich en als project vind ik het vrij nietszeggend. maar wel een hot couple, dat dan weer wel.
DanielC schreef op 24-06-2007 @ 01:19 : Ik heb een gruwelijke hekel aan youtube filmpjes kijken, dus ik betwijfel of ik me er aan ga wagen. maar bedankt voor de tip.
Via de youtube-link is hij ook gratis te downloaden in hoge kwaliteit, kun je 'm fullscreen kijken.