Advertentie | |
|
![]() |
|
Hehehe kan gebeuren he, je bent gewoon gebruikt. Kijk als je nou een beetje had nagedacht dan wist je dat ie toch niks serieus wilde, je kent jongens in spanje toch..... Dan had je hem kunnen zoenen en dan had je hem kunnen gebruiken, maar daar vond je hem zeker te leuk voor
![]()
|
![]() |
Hee mensen,
ik klen haar toevallig het zit dus zo, omdat jullie je afvragen hoe het nou zit.. Ze heeft vorig jaar op dezelfde camping gestaan met dezelfde mensen en dus ook die jongen.. En toen hebben ze iets gekregen en dat heeft nog een maand of 4-5 aangehouden. En goed ook, zagen elkaar zoveel mogelijk maar goed.. De rest heeft ze zelf geschreven.. En ja ik vind het een klootzak die je gewoon weer heeft gebruikt.. xxxxx Rosie
|
Hallo, er is toch een verschil tussen gebruiken en misbruiken?
Zoals jij het nu verteld krijg ik de indruk dat jij het net zo goed leuk vondt. En dan gebruik jij hem toch net zo hard? Behalve als hij heeft gezegd dat hij weer verliefd was enzo, dan vindt ik dat hij je idd gebruikt (of beter misbruikt heeft) En als hij niets zegt ga je er toch gewoon vanuit dat het idd maar voor een paar avonden is?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Ex en beste vriend!?! Gast | 10 | 03-08-2004 13:23 | |
Liefde & Relatie |
Op vakantie en feest met ex...hints of..? Gast | 11 | 22-05-2004 12:40 | |
Liefde & Relatie |
weer contact met zijn ex :S krummie | 10 | 22-07-2003 08:34 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex doet vaag! (alwéér) rabecca | 9 | 02-10-2002 06:44 | |
Seksualiteit |
Ben je al eens vreemdgegaan en heb je toen sex of iets anders gehad? TomCat | 58 | 10-05-2002 20:41 |