![]() |
|
Ik ben voor mezelf op zoek naar een degelijke internetverbinding, om zonder lag e.d. online te kunnen gamen (CoD United Offensive bijv., de moderne MP-games zijn niet aan mij besteed). Verder ben ik, als student zijnde, niet absurd rijk om mijn vaste lasten te verhogen, mijn max is dus €20 de maand.
Wat is, gelet op deze criteria, een leuke aanbieding, van een degelijke provider? Heb afgelopen woensdag in een impulsieve bui ADSL Instap Surfen besteld; http://www.kpn.com/kpn/show/id=1171561 Maar, als het goed is kan ik deze nog annuleren binnen 7 dagen ![]() ![]() Verder; ik huur een onderverdieping van een vrouw, bij haar boven zit de meterkast. Om getob e.d. met draden te voorkomen lijkt draadloos me wel wat, maar ook hierin wil ik niet teveel investeren. Voor een access point/router en wireless adapter wil ik ook niet teveel kwijt zijn. Zijn er kwalitatief leuke aanbiedingen o.i.d.?
|
![]() |
|
Ik raad je niet aan om internet+ bellen zonder bellen te nemen van KPN.
![]() Liever een ADSL verbinding zoals je zelf aangaf. De snelheid etc. moet je bepalen door je eigen behoeftes. Verder zit je bij een grotere provider zoals KPN / Planet altijd goed. (ja, oke er zijn mensen met slechte ervaringen, maar om problemen te voorkomen, mocht je geen i-net pro zijn.) Verder kan je een regiocheck doen, http://www.internetten.nl/ of google eens wat een ander te bieden heeft. (geen speedlinq of andere crap ![]() Zie je meteen of de providers een modem aanbieden zonder bijbetaling, met een draadloos functie.
|
Uiteraard;
http://www.internetten.nl/access/vergelijken.asp Het Net Instap surfen kwam er ook uit. Alleen zie ik Speedlinq met een stuk snellere verbinding, en notabene voor een lagere prijs.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar; de hamvraag; wat is kwalitatief gezien beter? Of is het puur de aanbieder, die een lijntje verhuurt?
||
Citaat:
Als ik zeker wist dat die lijn van Speedlinq meteen en betrouwbaar zou werken was ik al overgestapt. Die 70ecpm helpdesk is me echt een doorn in het oog, zelfs terwijl ik genoeg heb aan alleen de verbinding. Email/hosting/newsserver.. zal me allemaal een zorg wezen. |
![]() |
||
Citaat:
wrom heb je het modem nodig? telefoonlijn-adsl draadloos router-wireless pci adapter ![]() (neem aan dat je adsl hebt via telefoonlijn,want kabel is er niet ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar een inbel 33K modem is echt overbodig.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lees zijn begint post. ![]() Ik heb al meteen aangegeven hoe het aangesloten moest worden.
||
Citaat:
Leuk dat je een oplossing probeert te geven, maar zeik dan ook niet op iemand die toevallig wél even de goede oplossing geeft en niet met een 33k modem aan komt zetten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() 1.Ik heb je in je beginpost advies gegeven over je verbinding. 2.Heb je uitgelegd hoe je het moest aansluiten,en wat overbodig zou zijn. 3. Ik vroeg om je typenrs van je hardware, dit negeer je gewoon. 4. En dan mag ik niet duidelijk maken dat je je modem weg kan laten? Red je er mee gast,n@@b. ![]() Ohja, keep on dreaming dat je het zelf draaiend gaat krijgen,mocht je in dit stadium van andere mensen nog enige informatie willen krijgen. ![]()
||
Citaat:
Ohwja,wat voor modem zou hij dan moeten hebben? Een modem van een provider is inderdaad alleen te verkrijgen van een provider zelf, dus hij kan alleen maar een POTS modem thuis hebben liggen. En anders is de benaming van "modem" verkeerd. Je komt mij wijsmaken dat hij geen provider modem kan hebben, dat maak ik hem ook wijs. ![]()
||
Citaat:
Jij zegt dat hij niks aan een 33k6 modem heeft, en daar had de TS het ook niet over. JIJ kwam met de verkeerde aanname dat de TS het over een POTS modem had, dat is onzin, hij had het gewoon over een ADSL modem. Dus hou ff fijn op met je gezeik, als iemand hier de "n00b" is, ben jij het wel, jij hebt zijn tekst verkeerd geinterpreteerd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ben je soms FB af? Dat zal het wel zijn ;x Mijn kennis is breed genoeg,in iedergeval genoeg om hem te helpen. Heb ik je clueless answers niet voor nodig.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En was jij niet diegene die zon "SMC" thuis had staan? Nee jij bent de professional hier xD
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuw internet, werkt niet voor draadloos CptRake | 10 | 20-03-2008 16:58 | |
Software & Hardware |
draadloos internet Verwijderd | 2 | 07-09-2006 12:47 | |
Software & Hardware |
Draadloos netwerk Verwijderd | 0 | 06-04-2004 22:34 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Draadloos internet delen Playerboy_1986 | 4 | 05-02-2004 10:02 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Draadloos internet & netwerk Boozle | 6 | 01-02-2004 12:15 | |
Software & Hardware |
Geen ADSL / kabel beschikbaar, wat zijn de beste alternatieven >> draadloos internet? Orion16 | 10 | 04-01-2003 14:56 |