Oud 08-07-2007, 21:30
J-roenn
J-roenn is offline
ik heb een probleem, ik probeer nu mijn wii draadloos te krijgen, maar ik krijg elke keer "error 51330"
ik heb gelijk in handleiding gekeken, maar daar staat alleen dat het acces point niet gevonden kan worden, en dat ik het opnieuw moet proberen.

weet iemand wat deze code exact inhoud, ik heb gegoogled, en er was een site die zei dat ik het channel van mijn router aan moest geven op de wii ( channel 1 t/m 13 ) maar ik zie deze optie niet staan.

router is een BELKIN 125Mbps CAB/DSL Router

kan iemand helpen, of heb je toevallig een soortgelijk probleem, meld het dan even. ( ook als je wat extra info over bepaalde instellingen nodig hebt )

ik heb met googlen ook gevonden dat je je channel moet veranderen als je deze melding krijgt, maar ik heb channel 1 t/m 13 gehad, en dat heeft helaas ook niets geholpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2007, 00:13
Koning
Koning is offline
Citaat:
Did you make sure your router has it's frequency to accept both b/g wireless signals? That was my issue =o
en Mac filter uitzetten
Oud 09-07-2007, 15:15
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
of gewoon mac adress van je Wii doorgeven
Oud 09-07-2007, 16:13
Koning
Koning is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 09-07-2007 @ 16:15 :
of gewoon mac adress van je Wii doorgeven
Mac filteren is sowieso ruk, wil je een nieuwe client aan de router koppelen meteen weer een andere pc er bij opstarten om het mac adres in te voeren en als beveiliging stelt het ook geen zak voor.
Oud 09-07-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Koning schreef op 09-07-2007 @ 17:13 :
Mac filteren is sowieso ruk, wil je een nieuwe client aan de router koppelen meteen weer een andere pc er bij opstarten om het mac adres in te voeren en als beveiliging stelt het ook geen zak voor.
Ook al stelt het geen zak voor..
1+1 = alsnog 2
Dus als jij al een wpa key der op heb zitten MET een mac-filter, des te moeilijk het is.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 22:57
Koning
Koning is offline
Citaat:
lullow schreef op 09-07-2007 @ 18:53 :
Ook al stelt het geen zak voor..
1+1 = alsnog 2
Dus als jij al een wpa key der op heb zitten MET een mac-filter, des te moeilijk het is.
Uhm nee, want er zit gewoon een groot nadeel aan, hetgeen ik al had gepost. Daarbij. WPA is genoeg. Veilig is het toch nooit.
Oud 10-07-2007, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Koning schreef op 09-07-2007 @ 23:57 :
Uhm nee, want er zit gewoon een groot nadeel aan, hetgeen ik al had gepost. Daarbij. WPA is genoeg. Veilig is het toch nooit.
Dat jij het een nadeel vind is persoonlijk. bij mij staat er 24/7 een pc aan, en als deze uitstaat is er altijd wel ergens een laptop die zo is opgestart.
Maar:
heel simpel gesproken: de WPA key is om je data te encrypten die je tussen je router en pc verstuurd.
een Mac-filters is om de toegang te controleren tot je netwerk.

Dat het nooit veilig is is een ander verhaal. een kabel is altijd veiliger en betrouwbaarder
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 15:28
J-roenn
J-roenn is offline
nee, mac filtering staat niet aan op mijn router.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten