Ik heb exact hetzelfde meegemaakt..ik kan je niet echt een advies geven ofzo, maar kan je natuurlijk wel vertellen wat ik in de soortgelijke situatie heb gedaan...
Had ook jongen ontmoet waarmee ik het onwijs goed kon vinden, lachen, praten, zag er goed uit..mooie kleding etc., slim en alles waar je maar op kunt letten..
Maar toch had ik ook dat 'ene' gevoel niet echt van die kriebels in de onderbuik, terwijl ik zeker wist dat hij het veel meer had dan mij..Omdat ik het geen fijn idee vond dat hij mij leuker zou vinden dan andersom had ik het gevoel dat het niet echt 'eerlijk' was ofzo..om deze reden heb ik nix met hem genomen..
Achteraf had ik er wel mijn bedenkingen bij, maar ondertussen weet ik op dat moment de goede keus had genomen..ik sta liever 100% achter mijn keuze dan dat ik steeds zit te twijfelen of ik verliefd op hem ben ja/ nee..ik denk trouwens dat áls je verliefd bent je dit wel zker weet..
En áls ik (of jij!) écht bij die ene persoon 'hoort' kom het heus wel goed en komen jullie (of ik misschien zelfs!) wel samen ooit!
Suc6 met je keuze!
Liefs