Beste mensen,
Inmiddels heb ik een keer of 6 paddo's gegeten, waarbij ik verschillende trips in zeer verschillende maten van heftigheid heb gehad (iets wat ik trouwens heel mooi vind aan de paddo: dat je gewoon een chill gevoel kan krijgen waarbij alles mooi is, of dat je echt full-scale de weg kwijt kan raken als je meer neemt). Maar wat ik mij vooral afvraag is in hoeverre jullie 'hallucineren'. Ikzelf zie bijvoorbeeld dingen die er al zijn veranderen (patroontjes, het idee hebben dat er een aliën in de hoek van de kamer staat wat later een stok achter een plant blijkt te zijn, etc.), maar een vriend van me met wie ik altijd trip zegt dat hij echt trommelende negers in de lucht tussen de wolken heeft zien hangen.
Hoe is dat bij jullie? Zien jullie echt dingen die er niet zijn, of is het alleen een versterking / verandering van wat er al is? Ik ben benieuwd in hoeverre het per persoon verschilt wat je ervaart in een paddotrip.
Ook heb ik het idee dat mijn trips veel meer op gevoel zijn gericht dan die van die vriend van mij. Ik voel bijvoorbeeld steeds een andere sfeer als ik naar een andere hoek van de kamer kijk.
Overigens, misschien wel leuk om nog even te vertellen over mijn heftigste trip: toen was ik op zeker moment in m'n eentje op een bed gaan zetten, en toen raakte ik echt elk referentiepunt kwijt. De beste manier om het te omschrijven is dat ik een soort baby was die niks wist en niks (echt niks) begreep van de wereld om me heen. Geen idee over "Ik" en "Jij" en alles voelde heel vloeibaar. Op een zeker moment haalde ik m'n arm voor me langs, en had ik het gevoel dat die gewoon door m'n been heen vloeide

Het was al met al een bijzondere ervaring, waarvan het me nooit is duidelijk geworden of ik het nou echt léuk vond om mee te maken.
Maar goed, vertel jullie ervaringen mbt hallucinaties en hoe je dat ziet!