Oud 20-07-2007, 18:32
Malossi
Malossi is offline
Ken nu sinds een maand of 3 een meisje, zij 2 jaar ouder dan mij.
Gaat echt hartstikke goed. Gaan nu ongeveer een maand/5 weken met elkaar.
Maar nu hoor ik steeds van andere personen in mijn omgevind, vrienden en kennissen, dat ze eigenlijk niet te vertrouwen is in een relatie, dmv vreemdgaan, en aanpappen met andere jongens.
Nu heb ik er echt niets van gemerkt dat dit zo is, al zolang ik haar ken niet, en ik wil haar ook gewoon graag vertrouwen.
En toen ik er, tegen haar over begon, in een serieus gesprek, omdat ik er toch over wou praten, werd ze zelfs bijna kwaad ze er zulke dingen gezegd werden, en heeft ze me goed verteld dat ze zo niet is.
Na ongeveer 2 weken hadden we het weer over vreemd gaan, en hoe en wat wanneer ze me zou bedonderen. Ik heb toen gezegd dat ze me dat niet hoefde te flikken omdat het dan gebeurt zou zijn tussen ons. Zij zei toen weer: Daar hoef jij niet bang voor te zijn, dat doe ik niet.
Maar van vrienden en kennissen krijg ik steeds te horen dat ze dus makkelijk is in vreemdgaan, en liegen over waar ze is (zeggen; ik ben bij een vriendin, en ondertussen bij een andere jongen zijn).
Wie moet ik nu geloven? Zij zegt wel dat ze wat voor me voelt!
Oud 20-07-2007, 19:16
Lente
Lente is offline
Als echt een vriendin zoiets zou vertellen over een jongen die ik nog maar net ken, zou ik haar denk ik geloven en beetje oppassen. Aan de andere kant, hoe kan het dat jouw vrienden weten dat ze liegt over waar ze is enz?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 19:53
AzN
AzN is offline
Wat 'n dilemma...

Ik zou haar in ieder geval niet het idee geven dat je haar wantrouwt (achterdochtige vragen stellen, vaak over die verdenkingen van anderen beginnen, haar controleren, etc.), want dat zal ze waarschijnlijk irritant vinden en wie weet raak je haar dan sowieso kwijt.

Tot nu toe is er nog niets verdachts gebeurd en als jij dit meisje echt leuk vind: geef haar 'n kans en laat de rest lullen!
Mss moet je haar gewoon beter leren kennen, 4 à 5 weken lijkt mij tenminste erg kort om een duidelijk beeld van iemand te krijgen en om over iemand te oordelen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten