Oud 20-07-2007, 01:21
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Ik heb afgelopen weekend onveilig sex gehad met me vriend ,2 weken ervoor ben ik ongesteld geweest. Maar 1 dag nadat ik sex heb gehad met mijn ex, kreeg ik buikkramp en het was precies dat gevoel dat ik had als ik ongesteld zou worden.

De dag erna merk ik dat ik een beetje bloed heb verloren, het was bruin/rood achtig bloed.

En die dag erna was er helemaal niks meer tot en met nu? Ik heb wel gelijk een zwangerschaps test gedaan maar die duidde aan op: Negatief ( en ik weet dat ik het te snel heb getest)

Wat zou het kunnen zijn?
Oud 20-07-2007, 09:28
Poepkind
Poepkind is offline
Ik denk dat ik weet wat het is! Onveilig seksueel gedrag.
Oud 20-07-2007, 10:57
Verwijderd
Ja, en volgens mij heb je daar een handje van. Stop gewoon condooms in je tas ofzo, dan heb je ze altijd bij je.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 11:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
je hebt gewoon te hard geneukt. ( ja eh hoe moet ik dat anders zeggen? 'je vriend heeft je te diep gepenetreerd')
Oud 20-07-2007, 13:17
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
iLaySha_007 schreef op 20-07-2007 @ 02:21 :
Ik heb afgelopen weekend onveilig sex gehad met me vriend ,2 weken ervoor ben ik ongesteld geweest. Maar 1 dag nadat ik sex heb gehad met mijn ex, kreeg ik buikkramp en het was precies dat gevoel dat ik had als ik ongesteld zou worden.

De dag erna merk ik dat ik een beetje bloed heb verloren, het was bruin/rood achtig bloed.

En die dag erna was er helemaal niks meer tot en met nu? Ik heb wel gelijk een zwangerschaps test gedaan maar die duidde aan op: Negatief ( en ik weet dat ik het te snel heb getest)

Wat zou het kunnen zijn?
p'sies, die zwangerschapstest kan nu nog geen uitsluitsel geven. Wat het wel is, weet ik niet? Misschien kleine beschadiging van de vaginawand?
Oud 20-07-2007, 14:05
Princesse Suze
Princesse Suze is offline
Citaat:
Tonsillitis je hebt gewoon te hard geneukt. ( ja eh hoe moet ik dat anders zeggen? 'je vriend heeft je te diep gepenetreerd')
Ja Doordat je te diep gepentreerd bent is waarschijnlijk je baarmoedermond beschadigd... dit kan zorgen voor bloed uit de vagina Verder is het totaal onschadelijk enz.. Gewoon ff rustig doen tot het hersteld is
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 14:28
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja ik wist alleen niet of de TS dat zou snappen hahaha
Oud 20-07-2007, 21:28
yuck fou
yuck fou is offline
het kan toch ook een beetje 'nabloed' zijn van het ongesteld zijn? dat is meestal donker.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 21:46
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
yuck fou schreef op 20-07-2007 @ 22:28 :
het kan toch ook een beetje 'nabloed' zijn van het ongesteld zijn? dat is meestal donker.
2 weken nadat je ongesteld bent geweest, krijg je ineens 'nabloed'?
Volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gelezen
Oud 21-07-2007, 11:28
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 20-07-2007 @ 12:04 :
je hebt gewoon te hard geneukt. ( ja eh hoe moet ik dat anders zeggen? 'je vriend heeft je te diep gepenetreerd')
Ja is het nou dr vriend of dr ex?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 20-07-2007 @ 11:57 :
Ja, en volgens mij heb je daar een handje van. Stop gewoon condooms in je tas ofzo, dan heb je ze altijd bij je.
vind ik niet gek met zo'n nickname hier

en idd, een zwangersschapstest is pas betrouwbaar (en heeft van te voren geen zin dacht ik) vanaf het moment dat je een paar dagen over tijd bent, met je ongesteldheid.
je zal wel te hard geneukt hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 06:39
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 21-07-2007 @ 12:28 :
Ja is het nou dr vriend of dr ex?
Volgens mij heeft ze beiden gedaan zeg maar!
Oud 22-07-2007, 19:38
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 20-07-2007 @ 12:04 :
Hai.
Je zegt het wel lekker cru, maar kan dit zo zijn? Ik ben aan de pil, dus ik zou eigenlijk niet kunnen bloeden tussendoor. Maar ik begon gisteravond na de seks in één keer te bloeden. En het is nu alweer over. Heb dit één keer eerder gehad, ook na vrij ruige seks. Het was gewoon rood, niet bruinig ofzo. En plassen deed verder niet zeer, dus ik neem niet aan dat ik gescheurd ben. Moet ik me zorgen maken over de werking van mijn pil of is dit gewoon omdat hij te diep/te ruig (whutever) in/met mij was?
Oud 22-07-2007, 21:50
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
je hebt gewoon te harde sex gehad
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten