Oud 07-08-2007, 12:34
synclinorium
synclinorium is offline
Ik werk nu een tijdje voor SUSA ( studenten uitzendbureau) en ben benieuwd naar ervaringen van andere studenten die voor SUSA werken of hebben gewerkt. Wat vond je van het contact met susa en de banen die ze voor je hadden?

Ikzelf vind het bellen naar de "snurklijn" erg irritant. Vergeet het ook regelmatig omdat ik er 's ochtends niet aan denk. Het wekelijks uit betalen van mijn salaris vind ik wel weer een voordeel. Ook dat je online je salarisstrook kunt bekijken en je planning kunt doorgeven, vind ik een pluspunt. Wat ik wel weer minder vind is dat ze soms wat opdringerig zijn wanneer je niet kunt werken. Dan moet je dat zeker 3 keer herhalen en je wordt altijd nog een keer opgebeld door een andere collega. Als ik niet kan werken, kan ik gewoon niet werken.
Oud 07-08-2007, 18:54
Orange_Orange
Orange_Orange is offline
werk zelf ook via susa, bevalt prima, om de voordelen die je zelf al noemt. Ik hen niks met de snurklijn te maken gelukkig. Denk wel dat het ook afhankelijk is via welke vestiging je werkt.

Ik via Arnhem, jij?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 20:38
June bug
June bug is offline
Ik werk ook via susa op t moment en ben t eens met de voordelen die de TS noemt. Die snurklijn is wel verdomde vervelend maar het voordeel eraan is weer dat je je niet echt kunt verslapen. Maar het is me al regelmatig gebeurd dat ik mooi optijd bel en me aanmeld, en dan vervolgens gebeld wordt van: we hebben niks van je gehoord! Beetje raar. Ook als ik reserve sta bij het bedrijf waar ik werk moet ik dan 's ochtends om 8 uur bellen om te vragen of ik wel of niet moet werken, maar 9 van de 10 keer krijg je dan het antwoordapparaat en word je pas later teruggebeld. Afgelopen zaterdag werd ik zelfs pas om kwart voor 10 teruggebeld terwijl ik al vanaf 9 uur reserve stond.
Oud 08-08-2007, 10:43
Verwijderd
Ik heb in oktober een keer voor Susa gewerkt, en dat vond ik zo'n drama, dat ik ze sindsdien niet meer gebeld heb, en dat ik ook nooit meer de telefoon opgenomen heb als ze me bellen.
Heel erg, ik weet het, ik zou me gewoon moeten afmelden.
Ik moest echt om half 6 opstaan om op tijd in Houten te zijn waar ik om half 8 al moest beginnen in een CoolCat-magazijn. Het was verschrikkelijk werk, en volgens mij heb ik niet eens mijn geld gekregen.
Maar goed, verder heb ik dus niks gedaan, misschien is Susa dus wel heel handig en goed en relaxed, hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten