Citaat:
Klaas B. schreef op 16-08-2007 @ 00:31 :
Misschien ligt het aan mij, maar voor mij is het niet precies duidelijk wat je precies naar de webserver wilt sturen.
|
Informatie, wat voor'n doet er weinig toe lijkt me?
Citaat:
Klaas B. schreef op 16-08-2007 @ 00:31 :
[B
Verder is het ook wel van belang om te weten met welke taal die website werkt. Als die site met PHP werkt en jij met JAVA zul je in ieder geval die zooi in HTML-achtige-vorm moeten aanleveren. [/B]
|
Dat doet er niet toe, hij zegt dat hij gewoon via http formulier-data wil versturen.
@TS: je moet uit zien te vogelen hoe die site werkt kwa sessies, inloggen en over ze al dan niet GET variabelen accepteren. Veel sites maakt het niet veel uit of je GET of POST variabelen stuurt, maar vanuit jouw kant is een GET een stuk makkelijker.
Wat je wil doen is niet erg triviaal, je wil namelijk ook in kunnen loggen (neem aan dat dat nodig is?), en dat betekent dus dat je waarschijnlijk in een cookie een sessie-ID krijgt, en die moet je bij je volgende request ook weer meesturen in de header.
POST formulier data wordt overigens niet in de header van je request meegestuurd, maar in de body. Het is toch echt zaak je in te lezen in de HTTP standaard als je daar wat mee wil doen.