Oud 20-07-2002, 09:45
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Kan dat liggen aan gebruik van een condoom?? Of dat n jongen moe is...??? Of wat nog meer....???

Gebeurde mij gisteren namelijk en voel me best wel lullig eronder, want heb dus dan het gevoel dat ik iets verkeerd deed.... 'Hij' zei dat dat absoluut niet waar was, maarja, is natuurlijk ook wel lullig om te zeggen dat het wél zo zou zijn....
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 09:56
mathfreak
mathfreak is offline
Ik denk dat vermoeidheid inderdaad een reden zou kunnen zijn. Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat hij zich om een of andere reden te gespannen voelt, waardoor zijn erectie verdwijnt. Ik zou zeggen: praat er eens met hem over en maak je geen zorgen over het feit dat je iets verkeerds zou doen. Het enige dat je in dit geval verkeerd zou kunnen doen is niet met hem er over praten, zodat je er alleen maar naar kunt gissen waaraan het zou kunnen liggen.
Oud 20-07-2002, 10:01
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Vermoeidheid, drank, zenuwachtigheid.
Oud 20-07-2002, 10:04
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
me-myself&anne schreef:
Kan dat liggen aan gebruik van een condoom?? Of dat n jongen moe is...??? Of wat nog meer....???

Gebeurde mij gisteren namelijk en voel me best wel lullig eronder, want heb dus dan het gevoel dat ik iets verkeerd deed.... 'Hij' zei dat dat absoluut niet waar was, maarja, is natuurlijk ook wel lullig om te zeggen dat het wél zo zou zijn....
gebeurd (bijna?) elke jongen wel een x.. ik zou me er niet zo druk om maken..
Oud 20-07-2002, 10:21
Jip
Jip is offline
als je je gedachten niet op nul kan zetten is t soms zo gebeurd dat ie weer hangt..

*teveel aan je hoofd*
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 10:37
Verwijderd
Ik heb dat altijd wanneer ik voor het eerst met een meisje sex hebt. Super vaag maja. Dan ben ik eigenlijk best gespannen zonder dat ik het zelf besef en dan kan ik em ook niet altijd stijf houden. Ik denk dat ik dan gewoon aan die persoon moet wennen. Want na 2 a 3 keer gaat het gewoon prima en heb ik nergens last van.

En ja.. bij orale sex heb ik dat redelijk vaak omdat ik er maar weinig van voel. maarja daar ga ik me verde rniet meer durk om maken.

Maar een andere reden dat hij hem niet stijf kon houden zou mischien wel kunnen zijn door die rot condoompjes. Bij mij gaat de sfeer dan echt meteen helemaal omlaag wanneer dat ding moet pakken, eruit moet halen en om moet doen. En moet ik dus alles weer opnieuw opbouwen. Ik gebruik ze nu dus ook niet meer.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 13:06
CurLyGuRLy
CurLyGuRLy is offline
Condooms zijn echt zwaar irritant hoor
Had mijn vriend ook.. en het neemt idd de spanning weg!
Oud 20-07-2002, 13:21
Obli
Obli is offline
Redenen die het voor mij doen:

* Drank
* Stress
* Hele erge vermoeiheid

De redenen hierboven werken bij mij alleen als ze in grote mate aanwezig zijn
Oud 20-07-2002, 13:50
Kirk22
Kirk22 is offline
drank, spanning, zenuwachtig (als je elkaar niet lang kent).
Oud 20-07-2002, 18:07
BlackMystery
BlackMystery is offline
dat ken ik ergens van
verschillende mogelijkheden
maske krijgt u eigenlijk niet geil, en je krijgt hem niet goe recht
veel te zenuwachten, bang dat je het gaat verbrodden
dan nog drugs, drank, zo van dee bullshit
of gewoon lichte inpotentie
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 08:44
Gwen.
Gwen. is offline
Misschien is hij wel gewoon te vroeg klaar gekomen maar wilde hij het niet zeggen
Oud 22-07-2002, 22:16
blue_eyegirl
blue_eyegirl is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Misschien is hij wel gewoon te vroeg klaar gekomen maar wilde hij het niet zeggen
als hij zou zijn klaargekomen had ze toch wel het sperma zien zitten in het condoom of ni dan?
waarschijnlijk idd vermoeidheid of spanning,,,heeft mijn vriend ook al ooit gehad geen probleem dus
-xxx-
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 23:15
LM
LM is offline
Na een aantal keer wordt het ook moeilijker...
En anders vermoeitheid denk ik.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten