![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dat altijd wanneer ik voor het eerst met een meisje sex hebt. Super vaag maja. Dan ben ik eigenlijk best gespannen zonder dat ik het zelf besef en dan kan ik em ook niet altijd stijf houden. Ik denk dat ik dan gewoon aan die persoon moet wennen. Want na 2 a 3 keer gaat het gewoon prima en heb ik nergens last van.
En ja.. bij orale sex heb ik dat redelijk vaak omdat ik er maar weinig van voel. maarja daar ga ik me verde rniet meer durk om maken. Maar een andere reden dat hij hem niet stijf kon houden zou mischien wel kunnen zijn door die rot condoompjes. Bij mij gaat de sfeer dan echt meteen helemaal omlaag wanneer dat ding moet pakken, eruit moet halen en om moet doen. En moet ik dus alles weer opnieuw opbouwen. Ik gebruik ze nu dus ook niet meer. |
![]() |
|
Redenen die het voor mij doen:
![]() * Drank * Stress * Hele erge vermoeiheid De redenen hierboven werken bij mij alleen als ze in grote mate aanwezig zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
waarschijnlijk idd vermoeidheid of spanning,,,heeft mijn vriend ook al ooit gehad geen probleem dus ![]() -xxx- |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|